Kara boska i ostrzezenie dla innych?

51. Data: 2015-07-28 23:15:41

Temat: Re: Kara boska i ostrzezenie dla innych?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Jul 2015 13:04:07 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> Szczytem poswiecenia dla przyrody bylaby np krwawa akcja ekologow przykutych do
drzew ktoreby sie na nich przewracaly w jakiejs naglej wichurze ;)

Wszyscy jesteśmy Jezusami - wersja eko 333333-]]]
--
XL
"W Europie narasta arogancja Żydów, a nie antysemityzm" - Stanisław

52. Data: 2015-07-29 00:14:03

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wszyscy jesteśmy Jezusami - wersja eko 333333-]]]

Specyficzne poczucie humoru macie oboje...
A już skojarzenia z Jezusami to dosyć dziwne.

53. Data: 2015-07-29 07:29:08

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol

> Wszyscy jesteśmy Jezusami - wersja eko 333333-]]]

Specyficzne poczucie humoru macie oboje...
A już skojarzenia z Jezusami to dosyć dziwne.

Przecież to wiejski czub, przecież to nawet nie wie co znaczy ekologia jak już pewnie
zauważyłeś, dla niego to życie w jaskini bez majtek, a nie budowanie naprzykład
autostrad przyjaznych zwierzętom i przyrodzie. Ale buraczysko coś sobie uroi i
napierdala bzdury.

54. Data: 2015-07-29 17:35:59

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 29 lipca 2015 07:29:09 UTC+2 użytkownik Penetrator napisał:
> Pszemol

> Specyficzne poczucie humoru macie oboje...
> A już skojarzenia z Jezusami to dosyć dziwne.

Polecam Monthy Pythona jako obowiazkowe obrazy edukacyjne waszego watlego POczucia
humoru ;P

> [...]
naprzykład autostrad przyjaznych zwierzętom i przyrodzie. Ale buraczysko coś sobie

Twoje pojecie o ekologii zatrzymalo sie w rozwoju gdzies na poczatku lat 90tych.
Autostrada z przelazami wielce ekologiczna? Lata 70te w europie zachodniej moze... ;)

55. Data: 2015-07-29 18:21:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Jul 2015 08:35:59 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
Autostrada z przelazami wielce ekologiczna? Lata 70te w europie zachodniej moze... ;)

He he, dokładnie 3-[

56. Data: 2015-07-29 18:47:54

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> Polecam Monthy Pythona jako obowiazkowe obrazy edukacyjne waszego watlego
> POczucia humoru ;P

Wyślesz mi link do filmiku youtube z najsmieszniejszym (Twoim zdaniem)
odcinkiem Monty Pythona? Bo te na które ja trafiałem nie przypadły mi do
gustu... Musiałem źle trafic :-)

57. Data: 2015-07-29 19:31:10

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com
> [...]

Autostrada z przelazami wielce ekologiczna? Lata 70te w europie zachodniej moze... ;)

Nowoczesna bo ją budowałem i odbiór by nie przeszedł gdybyśmy dla zwierząt nie
budowali tuneli, na A1 masz co kilometr tunel, a też plany się zmieniały, bo ekolodzy
chcieli uchronić dany region i nanosiliśmy zmiany. Ale w twoim buraczanym pojmowaniu
autostady czy jeżdżący nimi ludzie powinni wysadzić samochody i zabronić autostrad,
bo wyobrażenie masz że jak ja jaskiniowiec, to inni też mają jak dzicy ze wsi
zapierdalać, to nie ekologia to wsiórstwo pełne nienawiści że inny to ma.

58. Data: 2015-07-29 19:33:30

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
<m...@g...com> wrote:

> [...]

Wyślesz mi link do filmiku youtube z najsmieszniejszym (Twoim zdaniem)
odcinkiem Monty Pythona? Bo te na które ja trafiałem nie przypadły mi do

Dla buraka inteligentny dowcip to obraz głupoty katolickiej.

59. Data: 2015-07-29 21:41:23

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
> jak ja jaskiniowiec, to inni też mają jak dzicy ze wsi zapierdalać, to nie
> ekologia to wsiórstwo pełne nienawiści że inny to ma.

Ciekawe że wybrali rozwiązanie z tunelami pod autostradą...
Nie wiem jak szerokie te tunele są, ale chyba zwierzęta mają
trudności znaleźć te tunele, nie?

W Kanadzie zachodniej widziałem inne rozwiązania - gdy
autostrada przechodziła przez teren Parku Narodowego, co
kilka(naście?) kilometrów był wiadukt ziemny, czyli nasyp
z tunelem ale dla samochodów - zwierzęta miały przejście
NAD drogą. Na oświetlonym, trawiastym terenie z krzakami.
Dosyć szeroki ten pomost był - parę sekund jazdy w tunelu.

Różnica jest zasadnicza dla zwierząt: nie ma ciemnego
wąskiego tunelu - jest otwarta przetrzeń z lekkim wzniesieniem
nad autostradą i te ich renifery czy co tam mają w Kanadzie
w Albercie w Banff National Park mogą sobie biegać tam
i spowrotem i autostrada im nie przeszkadza.
Wygooglaj na mapie satelitarnej drogę z miasteczka Banff
do miasteczka Lake Louise a zobaczysz te pomosty/wiadukty.

Czy inne państwa europejskie też budują tunele dla
zwierząt POD autostradą, czy to nasz, polski wynalazek?

60. Data: 2015-07-29 22:13:34

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Albo nie masz wyczucia najbardziej wysubimowanego -czyli angielskiego- humoru ;)
Sztuka wiec i kabaret rzecz gustu, nie bede sie silic na promowanie mojego w temacie
pojedynczych pozycji CMP
ale z polskich kabaretow wlasciwie jedynie moralny niepokoj ma cos wiecej do
zaproponowania, a wlasciwie mial.

Rosija
Telefon wykryje depresję
humanizm?