Re: Kardamon

Data: 2004-10-21 15:41:44
Temat: Re: Kardamon
Od: "Ania \(siostra Ewy\) M." <N...@p...onet.pl>

Ja to robie bardzo prosto.
Mam taki tygielek taki maly ekspresik na dole woda do gory kawa i kardamon
tak nie za duzo pol lyzeczki. Jak mi sie kawa zrobi (zaparzy) razem z
kardamonem rewelka przynajmniej mi bardzo smakuje.
Slyszalam ze jeszcze mozna dolac bodajze rumu do niej ale nie probowalam.

Pozdrowka
Anka
PS: Kardamon musi byc w proszku. Zbyt wiele psuje smak kawy po zaparzeniu.