Kardamon

1. Data: 2000-05-20 11:55:20

Temat: Kardamon
Od: "Madziarm" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hello
Szukam o jakiś 2 lat kardamonu w ziarnach. Chyba niedługo przyjdzie mi go
syntetyzować przy pomocy nanomaszyn. Czy ktoś może widział tego feniksa np.
w jakowymś markecie sieciowym?

bye,bye
____
PM
m...@f...onet.pl or m...@g...pl

1. Data: 2000-05-20 11:56:07

Temat: Re: Kardamon
Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Madziarm <m...@g...pl> wrote:
> Szukam o jakiś 2 lat kardamonu w ziarnach. Chyba niedługo przyjdzie mi go
> syntetyzować przy pomocy nanomaszyn. Czy ktoś może widział tego feniksa np.
> w jakowymś markecie sieciowym?
Hm. Kiedyś kupiłam, ale zabij, nie wiem gdzie. Czy próbowałaś w sklepikach
z chińszczyzną? W Krakowie takowy jest na Karmelickiej, w innych większych
miastach też powinny być...

EWaP HF FH

--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

1. Data: 2000-05-20 11:59:34

Od: DiDi <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Madziarm wrote:

> [...]
> syntetyzować przy pomocy nanomaszyn. Czy ktoś może widział tego feniksa np.

Też długo tego szukałem
Będšc w Wilnie w zwykłym sklepie osiegdlowym widzę "Kardamonas". Upewniłem się,
że kardamonas to kardamon i kupiłem.

1. Data: 2000-05-20 20:24:41

Od: "Maxim Abramovich" <m...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Podaj adres pocztowy, wyslie.
Pozdrowienia z Jeruzolimy, Maxim.

1. Data: 2000-05-22 08:43:11

Od: "Maciek Karczewski" <m...@y...lamerzy-won.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

>Szukam o jakiś 2 lat kardamonu w ziarnach. Chyba niedługo przyjdzie mi go

Dla Warszawy odpowiedz jest standardowa: Mini Europa na Bonifraterskiej.
Jesli bardzo Ci zalezy, to moge Ci wyslac za zaliczeniem.

Pozdr,
Maciek

1. Data: 2000-05-23 18:05:18

Od: m...@b...pl (Iwona Maszczyńska) szukaj wiadomości tego autora

In article <I2vV4.7913$zA1.201834@news.tpnet.pl>, Madziarm wrote:
> [...]
>syntetyzować przy pomocy nanomaszyn. Czy ktoś może widział tego feniksa np.

W Gliwicach udało mi się kiedyś kupić to cudo w sklepie ze zdrową
żywnością. Problem w tym, że jak się teraz pytam kiedy znowu będzie,
pani rozkłada ręce i mówi, że nie wie, ale kiedyś na pewno.
Pozdrawiam
Iwona

P.S. Ostatnio mój ojciec kupił kardamon w Niemczech, gdzie nie pamiętam,
ale przy samej granicy.

1. Data: 2000-05-24 15:45:36

Od: "monizda&glizda" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

kardamon to nie problem, ale powiedzcie lepiej jak zaparzyć z nim herbate
żeby miała smak jak powinna
monika

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

1. Data: 2000-05-25 16:58:05

Temat: Odp: Kardamon
Od: "Zalewscy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

monika wrote:
> kardamon to nie problem, ale powiedzcie lepiej jak zaparzyć z nim herbate
> żeby miała smak jak powinna
> monika

Najprosciej podczas zaparzenia dodac orzeszek (tak twierdza zaprzyjaznieni).
Przyznam sie, ze *niecierpie* tego zapachu i dodatek kardamonu do napoi po
prostu mnie od nich odrzuca.
Nie mozna byc jak zaba - i inteligentna, i piekna, i lubic kardamonu :-)))
pozdrowienia
Ula

1. Data: 2000-05-25 21:57:56

Od: Gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Madziarm" <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
>syntetyzować przy pomocy nanomaszyn. Czy ktoś może widział tego feniksa np.

Do czego uzywa sie kardamon?

GOSIA

1. Data: 2000-05-31 10:17:32

Od: Robert Wisniewski <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia wrote:

> Do czego uzywa sie kardamon?
>
> GOSIA

Ja piję kawę po arabsku z kardamonem. MIODZIO!!!!!!

Robert W

Czy Robert Makłowicz ma swoją stronę ?
gotowanie na ekranie
Ciasto z rabarbarem