Karnisze 4 m długie

1. Data: 2001-07-19 16:45:50

Temat: Karnisze 4 m długie
Od: "Krzysztof Kawa" <k...@c...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie, czy ktoś widział karnisze na firanki o długości 4 metrów. Chodzi
mi o zwykłe białe, mocowane do sufitu ale niekoniecznie.
W sklepie mi powiedzieli, że najdłuższe są 3 m i muszę połączyć dwa. Ja ja
bym wolał bez łączenia.

Krzysiek

1. Data: 2001-07-19 17:19:51

Temat: Re: Karnisze 4 m długie
Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Kawa wystukał w wiadomości <9j72h2$j7s$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>:

> [...]
> mi o zwykłe białe, mocowane do sufitu ale niekoniecznie.
> W sklepie mi powiedzieli, że najdłuższe są 3 m i muszę połączyć dwa. Ja ja

Akurat łączenie tych karniszy jest naprawdę bezproblemowe, nie ma się
IMO czym przejmować. Jeśli na dodatek masz w suficie "rynnę" przy oknie
to już w ogóle nie ma problemu.

Jo'Asia

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=

1. Data: 2001-07-19 18:13:22

Temat: Re: Karnisze 4 m dugie
Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Kawa wrote:

> [...]
> mi o zwykłe białe, mocowane do sufitu ale niekoniecznie.
> W sklepie mi powiedzieli, że najdłuższe są 3 m i muszę połączyć dwa. Ja ja

obawiam sie ze musisz posluchac sprzedawcy, chyba ze dotrzesz do zakladu
ktory robi profile/rury lub jakikolwiek dlugi element i bezposrednio tam
sie dogadasz. mi by sie nie chcialo :)

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego

1. Data: 2001-07-19 20:52:43

Od: "Krzysztof Kawa" <k...@c...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jo'Asia" <J...@r...art.pl> napisał w wiadomości

Chodzi

> Akurat łączenie tych karniszy jest naprawdę bezproblemowe, nie ma się
> IMO czym przejmować. Jeśli na dodatek masz w suficie "rynnę" przy oknie
> to już w ogóle nie ma problemu.

Łączenie jest bezproblemowe, a jak z przesuwaniem zasłon, nie haczą w
miejscu łączenia?

Krzysiek

1. Data: 2001-07-19 21:04:43

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Kawa wystukał w wiadomości <9j7gvs$643$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>:

> [...]
> Chodzi
> ja

> Łączenie jest bezproblemowe, a jak z przesuwaniem zasłon, nie haczą w

Nie. Zresztą te plastikowe karnisze w porównaniu do starych, metalowych
to po prostu poemat... :)

Jo'Asia

--
Nad Niemnem słychać było pranie kobiet.

1. Data: 2001-07-19 21:19:04

Od: "Krzysztof Kawa" <k...@c...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie. Zresztą te plastikowe karnisze w porównaniu do starych, metalowych
> to po prostu poemat... :)

No to idę jutro kupić.

1. Data: 2001-07-20 06:11:21

Od: "Agnieszka Malinowska" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jo'Asia <J...@r...art.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9...@s...hell.pl...

> Nie. Zresztą te plastikowe karnisze w porównaniu do starych, metalowych
> to po prostu poemat... :)

Witam

Faktycznie, plastikowe sa bez porownania lepsze od starych metlaowych, nic
sie na zlaczeniach nie zacina i nie zahacza, trzeba tylko dokladnie polaczyc
czesci. Poza tym jeszcze jeden warunek - trzeba zwrocic uwage na
zabki/haczyki - nie wszystkie przesuwaja sie tak samo dobrze.
Aga

1. Data: 2001-07-21 16:41:56

Od: "T.Berg" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> W sklepie mi powiedzieli, że najdłuższe są 3 m i muszę połączyć dwa. Ja ja
> bym wolał bez łączenia.
Ściemniają:-)

Najdłuższe,jakie widziałem w handlu to 5m.
Rzecxzywiście, najpopularniejsze są 3 m.
Zmień sklep.

tomek

1. Data: 2001-07-22 23:13:20

Od: "Krzysztof Kawa" <k...@c...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.Berg" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> Ściemniają:-)
>
> Najdłuższe,jakie widziałem w handlu to 5m.
> Rzecxzywiście, najpopularniejsze są 3 m.
> Zmień sklep.

A gdzie widziałeś, bo we Wrocławiu dłuższych niż trzy metry nie widziałem w
żadnym.

Jak sie zabrac za obliczanie pradu?
Podgrzewacze na 220V
Lodówka Gorenje - warto?