Re: Katastra!

Data: 2012-06-20 17:37:27
Temat: Re: Katastra!
Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

news:1faka7y1dhjx$.1b9l3tpzm15xo.dlg@40tude.net...

> Nie uczyłeś się historii?
> Weź choćby dzisiejszy ekonomiczny przykład Grecji, krachy bankowe i
> giełdowe, wojnę, klęski żywiołowe (vide choćby Włochy ostatnio), znane nam
> (sic!) zmiany ustroju i towarzyszące im ekonomiczne perturbacje choćby z
> własnością, a mogą one zachodzić, zaznaczam w obie strony, he he (państwo
> daje lub odbiera)...

> Co Ty nie powiesz, może jeszcze razem z jakimś Funduszem albo Towarzystewm
> Ubezpieczeń?
> 333-]

> A kiedy on nastąpi?

W ostatnim dniu.
Piszesz jak Kasandra. Przecież jest oczywiste, że mogę się choćby ością zadławić
i zejdę z tego świata. Także jest oczywiste, że nie można być przygotowanym na
wszystkie niespodzianki, jakie przyniesie życie. Ale to, co jest logicznie i
praktycznie potrzebne wykonałem.
A już myślałem, że wytkniesz mi jakiś rzeczywisty błąd.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją
karierę polityczną".