Re: Katulowisko - Czyli jak pisać o przyrodzie

Data: 2005-05-16 20:11:19
Temat: Re: Katulowisko - Czyli jak pisać o przyrodzie
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl>

news:cy92a4d76o0l$.1ufyz84xk6ye0.dlg@40tude.net...

> Błędów merytorycznych jest sporo, ale atorka sama napisała na wstępie że
> nie ma ambicji by tworzyć dzieło encyklopedyczne.
> Zdjęcia ładne, podejście do przyrody mnie osobiście się podoba, nie trzeba
> znać nazw by uprawiać ogród. Tyle, że w opisach zdjeć sporo
> niekonsekwencji. Raz są nazwy poalskie, raz łacińskie, raz nie ma ich
> wcale.

Mnie odrzuciły błędne nazwy, niech sobie będą te niekonsekwencje ale mylić
się w prostych sprawach? Ja rozumiem że nie każdy musi sie znać, ale pisanie
w necie do czegoś powinno obowiazywać, tak trudno sprawdzić czy nazwa jest
właściwa mając monitor przed nosem i dostęp do sieci?

> Natomiast odrzucił mnie pewien rodzaj ekshibicjonizmu i ta okropna
maniera
> pisania o sprawach prostych, przerost formy nad treścią. Odnoszę wrażenie,
> że zbyt mało autentyczności w tym wszystkim.

Męczące na dłuższą metę.
Ja odniosłam wrażenie, że autorka to mieszczuch, który przeniósł się na wieś
i chce być bardziej prosta i wiejska niż mieszkańcy wsi normalnie są.

Pozdrawiam
Kaśka