Re: Kawa czarna mocna, bez cukru a zdrowie.

Data: 2007-05-13 18:37:12
Temat: Re: Kawa czarna mocna, bez cukru a zdrowie.
Od: "poranna.kawa" <c...@g...com>

On 13 Maj, 01:27, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

> Są, ale nie pytaj akurat mnie o linki, bo nie znam. ;-) Ale taka ilość
> kofeiny nie jest neutralna dla organizmu. Przywyczaiłeś się i zwiększyłeś
> sobie tolerancję. Spróbuj powolutku zmniejszać ilość kawy. Syp nieco
> mniej, potem zrezygnuj z jednej, drugiej... Pewnie jak zostaniesz przy
> dwóch na dzień, to będzie to w miarę neutralne.

Swego czasu pisano o 4 filiżankach jako ilości bezpiecznej dla
organizmu, zachodzi tylko pytanie jakie kto ma filiżanki;)

A na marginesie: kawa wypłukuje magnez z organizmu, przez co zmniejsza
się przyswajanie wapnia, a także zwiększa poddatność na stres, jakieś
kołatania, tiki nerwowe itp.
Pozdr.
est