Re: Kawa z dodatkami

Data: 2012-04-22 23:35:37
Temat: Re: Kawa z dodatkami
Od: Ikselka <i...@g...pl>

On 23 Kwi, 00:33, Animka <t...@w...pl> wrote:

> Trzeba mieć dużo miejsca w szafkach i na szafkach w kuchni. W szafie w
> pokoju nie będę tego trzymała. Oddałam juz nową frytkownicę, bo przy
> pierwszym frytkowaniu mi wykipiała (myślałam, że zemdleję) i miałam
> problem ze sprzątaniem tego oleju. Na szafce nie mogę trzymać, bo żul z
> pietra wyżej może mi w każdej chwili zalać mieszkanie. 20-stoparoletnią
> sokowirówke w dobrym stanie oddałam tez córce, ale ona się jej gdzieś
> pozbyła tak jak i tej frytkownicy. Jeśli chodzi o sokowirówkę to wolała
> kupować gotowe soczki, a kit jej w ucho. Ja nie mam nic do gadania
> [...]

No to kup sobie takie małe coś, o kawiarkach już pisałam, a ja mam
dokładnie to:
http://tiny.pl/hppcx
Kupisz w sklepach "Pożegnanie z Afryką", pojemności różne, na jedną,
dwie itd konkretną liczbę filizanek. Zaletą jest zgrabny, porcelanowy
dzbanek, który podczas pracy kawiarki napełnia się naparem przez
dzióbek i wtedy możesz go po prostu zdjąć i postawić na stole - i
nalewasz sobie pyszna kawkę ile tam chcesz. Z tej kawiarki kawą jest
wspaniała, nawet ja lubię czasem sie napić, chociaż generalnie za kawą
nie przepadam.
Gdybyś kupowała, to kup od razu ze dwie zapasowe uszczelki, jak już
ktoś radził. Zanim nauczysz się "wyczuwać" koniec parzenia w kawiarce,
może się zdarzyć, że przegrzejesz uszczelkę i ona wtedy śmierdzi
przypaloną gumą, no więc wtedy trzeba wymienić. Mnie się zdarzyło, ale
pocieszam, ze do wymiany jest tylko uszczelka. Kwestia wprawy i uwagi.