Kawiarka - jakiej wielkości?

11. Data: 2011-01-12 09:07:38

Temat: Re: Kawiarka - jakiej wielkości?
Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lagod pisze:

> Coś takiego nie istnieje. Przynajmniej na Allegro. A jak nie ma na
> allegro... ;-)

No cóż. Widać Włosi sie mylą ;)

E.

12. Data: 2011-01-12 11:18:28

Temat: Re: Kawiarka - jakiej wielkoĹ?ci?
Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "E." <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> Makinetka.
> Taki ekspresik cisnieniowy na gaz to makinetka.

a ja Ci mowie ze Kupress
Wiem chyba co bylo kupione, jaki napis na nim jest.

13. Data: 2011-01-12 12:58:51

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek pisze:

> Użytkownik "E." <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> a ja Ci mowie ze Kupress
> Wiem chyba co bylo kupione, jaki napis na nim jest.

Zwykle na czajnikach jest napis "Olkusz" - widziales czajnik z napisem
"Czajnik"?

E.

14. Data: 2011-01-12 13:54:36

Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-12 13:58, E. pisze:
> Zwykle na czajnikach jest napis "Olkusz" - widziales czajnik z napisem
> "Czajnik"?

Na niektórych jest też napisane Edelstahl :-)

________MAT_______

15. Data: 2011-01-12 20:19:00

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-12 14:54, Lagod pisze:

> Na niektórych jest też napisane Edelstahl :-)

A na niektórych Made in China :)))

--
Pozdrawiam - Aicha

16. Data: 2011-01-13 08:05:52

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zwykle na czajnikach jest napis "Olkusz" - widziales czajnik z napisem
> "Czajnik"?

Oczywiscie ze widzialen (niejednokrotnie).
Mowie Ci jaka jest nazwa tej "kawiarki"
Kupress to nie nazwa miasta, fabryki, regionu. To nazwa wlasna produktu.
Tyle.
A jesli jestes madrzejsza i wiesz lepiej ode mnie co mam w domu - coz, zycze
"powodzenia" (nie od powodzi).

17. Data: 2011-01-13 08:18:17

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A na niektórych Made in China :)))

Proponuje wykonac czynnosc zwana "googlowanie"
http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&biw=1254&bih=8
84&q=kupres+do+kawy&rlz=1R2SUNC_plPL363&aq=2&aqi=g2&
aql=&oq=kupres&gs_rfai=&fp=23c015fdd32c187d

Oprocz tego ze (jednak) Kupres to nazwa miasta, jest rowniez nazwa wlasna
wtyrobu .
Tyle dla "najmadrzejszych na swiecie"

18. Data: 2011-01-13 08:22:01

Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-13 09:05, Misiek pisze:
> [...]
> Tyle.
> A jesli jestes madrzejsza i wiesz lepiej ode mnie co mam w domu - coz,

Mój dziadek zawsze mówił na odkurzacz "elektroluks" bo pierwszy
odkurzacz jaki kiedyś posiadał miał taki napis na sobie.

________MAT_______

19. Data: 2011-01-13 09:06:18

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-13 09:22, Lagod pisze:

> Mój dziadek zawsze mówił na odkurzacz "elektroluks" bo pierwszy
> odkurzacz jaki kiedyś posiadał miał taki napis na sobie.

A u mnie w domu jeszcze do niedawna był junkers, wcale nie z Junkersa :)

--
Pozdrawiam - Aicha

20. Data: 2011-01-13 09:50:48

Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-13 10:06, Aicha pisze:

> A u mnie w domu jeszcze do niedawna był junkers, wcale nie z Junkersa :)

ooo-to właśnie, jeszcze jest 'bosz' = szlifierka kontowa

plesn na zoltym serze
Racuchy w mikrofali ?
Re: Grawitacja na Jowiszu
PAELLA