Kazik przejrzał

51. Data: 2011-09-22 10:36:43

Temat: Re: Kazik przejrzał
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Tempie.

Rytmie.

Qra

52. Data: 2011-09-22 10:40:04

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę michał wylazło do ludzi i marudzi:

> Ja dojrzewam w rytmie: Bum tarara bum!

Ja, bo bardzo chciałabym pozostać jeszcze chwilę nie bardzo, wybrałam sobie
reggae. Sympatycznie buja w ten piękny letni poranek.

Qra

53. Data: 2011-09-22 10:45:44

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-22 08:49, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> Każdy dojrzewa w swoim indywidualnym rytmie.

Ja w rythm&blues na ten przykład.

Ewa

54. Data: 2011-09-22 10:54:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Sep 2011 12:40:04 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia dzisiejszego niebożę michał wylazło do ludzi i marudzi:

> Ja, bo bardzo chciałabym pozostać jeszcze chwilę nie bardzo, wybrałam sobie
> reggae. Sympatycznie buja w ten piękny letni poranek.

A ja to mam niezły oberek dziś :-)

--
XL

55. Data: 2011-09-23 09:57:55

Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

o co chodziło z tym przeskakiwaniem samego siebie?
to było bardzo dawno temu i mogło w ogóle mnie nie dotyczyć

56. Data: 2011-09-23 10:00:20

Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 22 Sep 2011 07:01:27 +0200, tako rzecze Aicha:

ja jestem z 62, niczego się nie boję

57. Data: 2011-09-27 09:19:39

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...

> Fcale.

332,Kazik_odpowiada_Kaczynskiemu___Spora_nadinterpre
tacja.html

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

58. Data: 2011-09-27 09:54:14

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

c.googlegroups.com...

> http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,10361
332,Kazik_odpowiada_Kaczynskiemu___Spora_nadinterpre
tacja.html

Moze nawet napisac, ze jest marsjaninem.

59. Data: 2011-09-27 10:19:29

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

c.googlegroups.com..

> http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,10361
332,Kazik_odpowiada_Kaczynskiemu___Spora_nadinterpre
tacja.html

Zawsze się sprawdza pytanie stawiane na lekcji polskiego: "Cóż to miał poeta
na myśli, drogi kolego?"

Qra, wiązaną

60. Data: 2011-09-27 11:52:16

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
332,Kazik_odpowiada_Kaczynskiemu___Spora_nadinterpre
tacja.html

> Moze nawet napisac, ze jest marsjaninem.

Prwda to - może.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

Kary cielesne
Niechybnie idzie ku lepszemu
Jak działa reklama czyli sukces sprzedażowy srajtaśmy.
Wywiad z Pakosińską.
Re: Kary cielesne