Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?

341. Data: 2009-11-01 00:07:40

Temat: Re: Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Nov 2009 01:01:25 +0100, Chiron napisał(a):

> Niedawno premier Hiszpanii (homoseksualista i- co gorsza- socjalista)
> stwierdził, że za rodzinę powinno się też uważać związki zoofilskie- na
> początek ze zwierzętami naczelnymi. Czy według Ciebie to jest śmieszne, może
> głupie, chore, a może po prostu nowoczesne?

"Śluby" ze zwierzętami już są w świecie faktem :-/
Na razie tłumaczy się to względami dziedziczenia majątku przez zwierzę, na
wypadek śmierci właściciela, aby zwierzak miał na opiekę według zapisu
prawnego w testamencie, zorganizowaną według wytycznych ujętych tamże...

--

Ikselka.

342. Data: 2009-11-01 00:08:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Oct 2009 17:03:47 -0700 (PDT), Hanka napisał(a):

> Piszesz:
>
> Czy jest w Twoim pojmowaniu znaczenia zjawiska
> RODZINA miejsce na adoptowanie dziecka?
> Uscislam:
> Nie mysle o ukladzie homo, lecz heteroseksualnym.

Nie tylko w moim pojmowaniu istnieje coś takiego - nawet ma termin prawny:
rodzina adopcyjna.
--

Ikselka.

343. Data: 2009-11-01 00:41:45

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka wrote:

> Pisałam o Twoim TRADYCYJNYM modelu rodziny.
> Nie mam nawet czasu na niusy, dlatego wieczorami piszę.

> Nie zawsze były _oficjalne_ związki homoseksualne tworzące rodzinę.
>
> --
>
> Paulinka
To jest ciekawe i potwierdza że ta swołocz homofobiczna zagryzłaby
każdego, znowu mam skojrzenia--że oni szczekają= Wolnomyśliciele,
racjonaliści wspierają tę walkę przede wszystkim dlatego, że jest to
walka z przesądami -- najbardziej ponurą częścią ludzkiego
irracjonalizmu. O ile homoseksualizm nie jest dewiacją seksualną,
o tyle homofobia jest dewiacją intelektualną, upośledzeniem funkcji
umysłowych na tle tolerancji, będącym następstwem dezinformacji
i uprzedzeń. Wsparcie walki z tą niebezpieczną chorobą jest naszym
intelektualnym obowiązkiem.

A jeżeli uznajemy, że homoseksualizm jest strasznym odstępstwem od
normy, to można zwrócić uwagę, że: ponad 1% ludzi cierpi na
schizofrenię, kilka procent ludzi w naszym katolickim państwie jest
ateistami, kilka procent jest niepełnosprawnych ruchowo, że kilka
procent jest fanami awangardowej sztuki, kilka procent jest
niepełnosprawnych intelektualnie itd. Jednym słowem, gdybyśmy
wychodzili z założenia, że należy izolować wszystkie

osoby w jakikolwiek sposób odstępujących od jakiejś normy, to
musielibyśmy odrzucać i niecierpieć pewnie z 95% całej ludzkości, co
jest oczywiście absurdalne. Co więcej te 5% ludzi "normalnych", jakie
by zostało, najprawdopodobniej byłoby osobnikami śmiertelnie nudnymi..

Z mówieniem o homoseksualizmie wiąże się przesąd, iż w ten sposób się
go propaguje, co spotyka się z oporem heteroseksualnej większości,
podobnie jak łysy nie darzy zrozumieniem lansowania mody na długie
włosy. Jednak w przypadku homoseksualizmu jest inaczej. To tak jakby
mówić o lansowaniu mody na skośne oczy: w jego wyniku prawdopodobnie
nie przybędzie ani jeden skośnooki, choć subiektywnie może ich przybyć
dość dużo na skutek tego, że odważą się zdjąć przyciemniane okulary.
I to jednak jest wystarczająco przerażające dla zdeklarowanych
przeciwników skośnych oczu. Ich fobie bowiem stają się coraz
trudniejsze w obsłudze. Pozory są przecież dziećmi obłudy..

Homofobia jest zabobonem! szkodliwym dla wszystkich których dotyczy --
dla samych homofobów
w pewnym sensie również, dlatego zdecydowaliśmy się ukazać jej
intelektualną płyciznę. Podejmujemy ten temat z wielu względów.
Również dlatego, że czynnikiem obstrukcyjnym jest tutaj Kościół, a tym
samym któż jak nie wolnomyśliciele bez półsłówek wskaże istotę
i przyczyny problemu? Owszem, temat bywa podejmowany publicznie, ale
wystąpieniom tym wiele brakuje, poza niedomówieniami, których jest aż
nadto.

http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,2281

344. Data: 2009-11-01 06:41:57

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

--------------------

> Jak może przeszkadzać w nazywaniu rodziną coś, co nią nigdy nie będzie?
> To żaden problem.
> :-)

To jak wytłumaczyć fenomen Rodziny Radia Maryja?

Qra

345. Data: 2009-11-01 07:11:17

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

--------------------

> To jak wytłumaczyć fenomen Rodziny Radia Maryja? -- Qra

Edward Robak* z Nowej Huty napisał:
per analogiam:
"To jak wytłumaczyć fenomen, że dwoje obcych ludzi staje się rodziną
po ślubie" (?).
Pokrewieństwo biologiczne, a pokrewieństwo duchowe - to różne sWery
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

346. Data: 2009-11-01 10:52:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

--------------------

> To jak wytłumaczyć fenomen Rodziny Radia Maryja?

Utożsamiasz takson/target z rodziną biologiczną... No to nie popisałaś się
tym razem błyskotliwością.
--

Ikselka.

347. Data: 2009-11-01 22:26:00

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> O mnie też. Że niby próbowalam Tobie coś udowadniać.

Skup się na tym, co napisałam o sobie i jakie Ci zadałam pytanie.

> Jak każdy.
> A ciąć trzeba.

Trzeba. Byle nie tendencyjnie. Wtedy okazuje się, że rozmówca ma problem
z odpowiedzią na proste pytanie.

> No, ale chyba nie robisz tego (tj. nie oponujesz) wbrew sobie - zadając
> sobie cierpienie, przykrość, dyskomfort?

Są tylko dwa wyjścia? Cierpienie albo satysfakcja?
Jesteś dla mnie anonimem z Usenetu, dużo tutaj takich anonimów. Nie
wiem, dlaczego akurat sobie przypisujesz jakieś zaszczytne miejsce.

> Że wielu rzeczy nie rozumiesz... Ale masz na to dużo czasu jeszcze.

I jak te enigmatyczne rzeczy, o których piszesz zrozumiem, to poczuję
się szczęśliwsza? No weź.

--

Paulinka

348. Data: 2009-11-01 22:31:47

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Nigdy oficjalny zwiazek homoseksualny nie będzie tworzył rodziny: rodzina
> to samiec, samica i ICH potomstwo.

Wszystko zmierza ku temu, że będzie tworzył. A właściwie już tworzy
tylko nie w PL.

--

Paulinka

349. Data: 2009-11-01 22:36:16

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Przed chwilą, nie przeczytawszy jeszcze Twego postu, niemal dokładnie to
> samo jej napisałam...

Ona ma imię.

--

Paulinka

350. Data: 2009-11-01 22:37:35

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
> początek ze zwierzętami naczelnymi. Czy według Ciebie to jest śmieszne,
> może głupie, chore, a może po prostu nowoczesne?

Pytałam dlaczego Ci przeszkadzają związki homoseksualne, a nie o to, co
premier Hiszpanii sądzi na temat zoofilii.

--

Paulinka

Robax'owi
Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
Re: Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.
n-k czyli nasza-klasa
TYN NIKAKI MIHAJLO...