Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?

291. Data: 2009-10-28 22:19:07

Temat: Re: Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?
Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał

> To bardzo pożyteczne stworzonko, więc mu daruj.
> ==
> To co to jest ten "delimiter" ?

Wujka Google razem z Polańskim zamknęli ? ;>

- he, he! Lubię wujka Polańskiego :o)
Siostra, zlituj się, żywe słowo, please...

Czasami by się przydało ;)
--
Paulinka
==

zdar
jude.billy.farookhar :O)
-------------------------------------
FUN FIRE -`@'- HOUSE CLUB

292. Data: 2009-10-28 22:22:05

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

fun.fire -`@'- house.club pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał

> Wujka Google razem z Polańskim zamknęli ? ;>
>
> - he, he! Lubię wujka Polańskiego :o)
> Siostra, zlituj się, żywe słowo, please...

Delimiter - linia oddzielająca treść wiadomości internetowej od sygnaturki.

Delimiter jest tradycyjnie stosowany na grupach dyskusyjnych. Przyjęło
się, że linia delimitera musi zawierać wyłącznie trzy znaki "-- "
(minus, minus, spacja), dzięki czemu czytnik grup może automatycznie
stosować oddzielne formatowanie wyświetlania sygnaturki i usuwać ją przy
odpowiadaniu.

Choć większość czytników od dawna obsługuje przynajmniej automatyczne
wstawianie sygnaturek oddzielonych delimiterem, to użycie delimitera w
Usenecie zostało formalnie opisane dopiero w 2004 roku w standardzie RFC
3676.

W przypadku poczty elektronicznej zaleca się podobnie stosowanie
sygnaturek i delimitera. W najnowszych programach pocztowych jest to już
aktualnie standard (np. Mozilla Thunderbird), a w przypadku czytników
nieudostępniających odpowiednich opcji - wystarczy dopisać wspomnianą
wcześniej sekwencję ('-- ') na początku sygnaturki.

--

Paulinka litościwa z żywym słowem

293. Data: 2009-10-28 22:35:59

Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

nieudostępniających odpowiednich opcji - wystarczy dopisać wspomnianą
wcześniej sekwencję ('-- ') na początku sygnaturki.

Piękne dzięki, ale trochę sucho...
Sorka, zapomniałem, że darowanemu koniu
nie zagląda się w gębę :o)

zdar
jude.billy.farookhar :O)
-------------------------------------
FUN FIRE -`@'- HOUSE CLUB

294. Data: 2009-10-28 22:37:33

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

fun.fire -`@'- house.club pisze:
> [...]
> nieudostępniających odpowiednich opcji - wystarczy dopisać wspomnianą
> wcześniej sekwencję ('-- ') na początku sygnaturki.

Ten koniu to i ząbków pewnie nie ma ;)

--

Paulinka

295. Data: 2009-10-28 22:39:52

Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Jak to, coś jest nietego z Wiki ? :o/

--
zdar
jude.billy.farookhar :O)

296. Data: 2009-10-28 22:41:56

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

fun.fire -`@'- house.club pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał

> [...]

Wiki to ma różnie nietentegos.

--

Paulinka

297. Data: 2009-10-28 22:45:10

Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał

> [...]

A możesz zapodać jakiś przykład, please.
No nie chcę być głupi jak księżyc od drugiej strony :o/

--
zdar
jude.billy.farookhar :O)

298. Data: 2009-10-28 22:46:40

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

fun.fire -`@'- house.club pisze:
> [...]
>
> Wiki to ma różnie nietentegos.

A możesz zapodać jakiś przykład, please.
No nie chcę być głupi jak księżyc od drugiej strony :o/

Mam inny zawód niż nauczyciel. Polecam objęcia Morfeusza.

--

Paulinka

299. Data: 2009-10-28 22:49:42

Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

No nie chcę być głupi jak księżyc od drugiej strony :o/

Mam inny zawód niż nauczyciel. Polecam objęcia Morfeusza.
Fuj!... :o/
jestem hetero :o)

--

Paulinka

--
zdar
jude.billy.farookhar :O)

300. Data: 2009-10-28 22:51:22

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

fun.fire -`@'- house.club pisze:
> [...]
> No nie chcę być głupi jak księżyc od drugiej strony :o/
>
> Mam inny zawód niż nauczyciel. Polecam objęcia Morfeusza.

On Cię tylko uśpi, gwałcił nie będzie ;)

--

Paulinka

Robax'owi
Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
Re: Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.
n-k czyli nasza-klasa
TYN NIKAKI MIHAJLO...