Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?

281. Data: 2009-10-28 21:58:04

Temat: Re: Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?
Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał

> Qra, no nie mów, że nie chciałabyś sobie w domku poziewać z rana nad kawką
> lub Kafką, w seksownym szlafroczku albo i bez, zamiast do roboty gonić...
> :-D

Ty bez tego w szlafroczka to tak przy dzieciach?
Był kiedyś fajny wątek na rodzinie o małżeństwach naturystów :>
--
Paulinka
==

zdar
jude.billy.farookhar :O)
-------------------------------------
FUN FIRE -`@'- HOUSE CLUB

Głuchy nie słyszy pytania...
Ślepy nie widzi konsekwencji
Obłudny udaje, że jest ślepy i głuchy

Jeden z drugim są pewni, że zobaczą i usłyszą, kiedy przyjdzie
Prawda Miłości, a najbardziej ten trzeci :o/

282. Data: 2009-10-28 21:59:18

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> [...]
jako pomocniku murarza, cegłach itp...

> Wlaśnie NAUCZONY. Szacunku dla pracy. Oraz brania swojego i rodziny losu we
> własne (dosłownie) ręce, a nie czekania, aż mu dadzą.

Jakby był nauczony, to chyba po fizycznej pracy, by mu skóra płatami z
całych dłoni nie odchodziła. No chyba, że alergik na wapno.
BTW czemu sam nie postawił domu, nie posadził drzewa i nie spłodził
syna? Tak nakazuje tradycja!

Nie mogłam się powstrzymać ;)

--

Paulinka

283. Data: 2009-10-28 21:59:36

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał:

> Ty bez tego w szlafroczka to tak przy dzieciach?
> Był kiedyś fajny wątek na rodzinie o małżeństwach naturystów :>

No przecież znają ją dogłębnie, że się tak wyrażę. I do łóżka jej
wskakują.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

284. Data: 2009-10-28 22:01:34

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

fun.fire -`@'- house.club pisze:
> [...]
>
> Ty bez tego w szlafroczka to tak przy dzieciach?
> Był kiedyś fajny wątek na rodzinie o małżeństwach naturystów :>

Pisz pod delimiterem, bo Cię wycina i nie da sie cytować.
A poszukaj sobie, szukanie też sprawia frajdę ;)
--

Paulinka

285. Data: 2009-10-28 22:02:46

Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

całych dłoni nie odchodziła. No chyba, że alergik na wapno.
BTW czemu sam nie postawił domu, nie posadził drzewa i nie spłodził

Tradycja nakazuje jeszcze zakupić harley'a i zajebać
choć z jednego faszystę, nie słyszałaś o tym ? :o)

zdar
jude.billy.farookhar :O)
-------------------------------------

286. Data: 2009-10-28 22:05:46

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> No przecież znają ją dogłębnie, że się tak wyrażę. I do łóżka jej
> wskakują.

Tego okrągłego?
A to nie czytałam.

--

Paulinka

287. Data: 2009-10-28 22:06:34

Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

I co było ciekawego ? :o/
No w tych małżeństwach :o)

Pisz pod delimiterem, bo Cię wycina i nie da sie cytować.
===
A co to ten "delimiter" ?
I kto-gdzie mnie wycina ? :o/
Chujowi nie daruję, chyba że to automat,
to nie daruję wytwórcy :o)

Wolę żywe słowo...

zdar
jude.billy.farookhar :O)
-------------------------------------
FUN FIRE -`@'- HOUSE CLUB

288. Data: 2009-10-28 22:10:11

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

fun.fire -`@'- house.club pisze:
> [...]
> A co to ten "delimiter" ?
> I kto-gdzie mnie wycina ? :o/
> Chujowi nie daruję, chyba że to automat,

To bardzo pożyteczne stworzonko, więc mu daruj.

> A poszukaj sobie, szukanie też sprawia frajdę ;)

Wolę żywe słowo...

Tutaj wszystkie są wirtualne.
--

Paulinka

289. Data: 2009-10-28 22:13:19

Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Chujowi nie daruję, chyba że to automat,
> to nie daruję wytwórcy :o)

To bardzo pożyteczne stworzonko, więc mu daruj.
To co to jest ten "delimiter" ?

> A poszukaj sobie, szukanie też sprawia frajdę ;)

Wolę żywe słowo...

Tutaj wszystkie są wirtualne.
==
A jednak żywe...
Czyżbyś była wirtualną maszyną ? :o/

--
Paulinka
===

zdar
jude.billy.farookhar :O)
-------------------------------------
FUN FIRE -`@'- HOUSE CLUB

290. Data: 2009-10-28 22:16:29

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

fun.fire -`@'- house.club pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał

> To bardzo pożyteczne stworzonko, więc mu daruj.
> ==
> To co to jest ten "delimiter" ?

Wujka Google razem z Polańskim zamknęli ? ;>

Czasami by się przydało ;)

--

Paulinka

Robax'owi
Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
Re: Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.
n-k czyli nasza-klasa
TYN NIKAKI MIHAJLO...