Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?

421. Data: 2009-11-02 22:58:02

Temat: Re: Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 Nov 2009 23:52:33 +0100, Paulinka napisał(a):

> Ok masz mnie, nie jesteś mi obojętna, nie lubię Cię, neguję.
> Chyba, że lubisz swoich oponentów

Lubię opór materii :-)

> wtedy to jest połączenie narcyzmu z
> masochizmem ;)

To jest ARTYZM :-)
Jestem Michałem Aniołem ludzkich psychik :-)

> Rozmawiam tylko z tymi, którzy mają ochotę ze mną rozmawiać.

W tym cały ambaras, aby dwoje chciało na raz. Rozmowa żtp jednostronna
istniej tylko w sferze zaburzeń psychicznych... :-D
--

Ikselka.

422. Data: 2009-11-02 23:00:24

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hcnn1k$p9q$10@node1.news.atman.pl...
Chiron pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:hcnlj2$p9q$5@node1.news.atman.pl...

> Bardzo Cię Chironie proszę, żebyś wyszedł z tego stroju arbitra.
> Niemożebnie mnie to irytuje.
>

> Nie miałem zamiaru być waszym arbitrem. Nawet, jak byście mnie o to
> prosiły.

Czyżby?

> Oczywiście- nie chcesz, to napisz: "nie odpowiem"- dla mnie to kończy
> temat. Mnie po prostu zaciekawiło- po co w ogóle dyskutujesz- i to niemal
> wyłącznie- z osobą, której nie lubisz?

Dyskutuję z różnymi ludźmi na tej grupie, zdejmij klapki z oczu.

> Przyznasz chyba, ze to dosyć nietypowe. Każe mi raczej przypuszczać, że
> albo to nie jest takie nielubienie, jak piszesz, albo (konsekwencja tego,
> co piszesz)- jesteś masochistką. Ponieważ na moje wyczucie- masochistką
> nie jesteś- pozostało to pierwsze- któego do końca nie rozumiem. Stąd moje
> pytania

Masochista czerpie przyjemność z zadawania mu bólu. Rozmowa z XL takich
znamion nie ma. Można by rzec, że Ty jesteś masochistą, bo rozmawiasz z
globem.
Bardzo dziękuję za wyczerpującą odpowiedź na moje pytanie:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

423. Data: 2009-11-02 23:00:29

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Tak naprawdę- to tak to odbieram- może trochę dziecinna w formie, ale
> chęć zwrócenia na siebie Twojej uwagi. Podchodzi- i wali z "liścia"-
> ej!tu jestem!pogadaj ze mną! No cóż- to zależy, czy Ty to akceptujesz.
> Jeśli tak- to życzę miłej pogaduchy:-)

OMG jak przestaniesz pić sobie z dziubka XL, to zauważ, że dyskutowałam
również z Tobą i wtedy nie stawiałeś sie w roli mentora.
Co chciałeś w tym poście napisać, że jestem gówniarą, która podskakuje
wyżej niż d**a sięga?

--

Paulinka

424. Data: 2009-11-02 23:00:37

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Miałabyś rację, gdybyś dopisała "Co tylko śwuadczy o narcyzmie. Brak
> zainteresowania lub negacja...". Tymczasem czyjaś negacja skierowana w moją
> stronę nie powoduje, że go nie lubię. To narcyzm??? :-)

No pewnie. Najważniejsze jest bycie zauważonym.

Ewa

425. Data: 2009-11-02 23:00:55

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

426. Data: 2009-11-02 23:04:59

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> A nie są poszarzałe??? - nie ośmieszam ich tym okresleniem, lecz zwracam
> uwagę na charakter tego zawodu, czyli to, jak się odbija na ludziach,
> kobietach. To jest wg Ciebie ośmieszanie??? Że to widzę, zauważam? A czy
> ktokolwiek inny dotąd to zauważył? Ty się jeszcze raz dobrze zastanów, z
> jakiego powodu o tym piszę. Ty się tylko przyjrzyj, jak one wyglądają,
> kiedy kończy się rok szkolny... A potem, kiedy wracają po wakacjach,
> wypoczęte - jaka jest różnica. Ale to tylko trwa przez pierwszy miesiąc...
> a potem znowu szare zmęczone twarze.

To co - mają jednak ciężką pracę, czy się obijają?

Ewa

427. Data: 2009-11-02 23:08:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Nov 2009 00:00:55 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

Chirek, dzienks za cycat. Piękne :-)
--

Ikselka.

428. Data: 2009-11-02 23:09:04

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Chirek, dzienks za cycat. Piękne :-)

Ewa też jest w KF-ie?

--

Paulinka

429. Data: 2009-11-02 23:11:13

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Ewa też jest w KF-ie?

Zależy na jakiej grupie. ;)

Ewa

430. Data: 2009-11-02 23:11:39

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Kolejny mediator-uzurpator?

muszę powiedzieć, że wreszcie rozumiem tytuł "oczy szeroko zamknięte"
:)

Robax'owi
Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
Re: Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.
n-k czyli nasza-klasa
TYN NIKAKI MIHAJLO...