Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?

461. Data: 2009-11-03 10:30:32

Temat: Re: Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Ludzie!!!!!!!!!!!!Czymajcie mie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ale
> kłamie!!!!!!!!!!!!!!W Radomiu nie ma tramwajów!

gupek. sprawdziłby ajpi chociaż.

462. Data: 2009-11-03 10:31:20

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> O Ty kłamco! NIGDY na ich miejscu nie będziesz

Skąd wiesz Ty kłamco?! Wszak nigdy nie będziesz na miejscu trenera!

Ewa

463. Data: 2009-11-03 10:33:18

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Nie wiadomo, co na to ten drugi koniec sali.

trzeba położyć to na szali.

464. Data: 2009-11-03 10:45:34

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Skąd wiesz Ty kłamco?! Wszak nigdy nie będziesz na miejscu trenera!

Medeo- nigdy nie będziesz miała 10 lat. Skąd wiem? Bo to truizm- podobnie
jak to, że nigdy treneR nie będzie na czyimś miejscu

serdecznie pozdrawiam

Chiron

465. Data: 2009-11-03 10:48:03

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Medeo- nigdy nie będziesz miała 10 lat. Skąd wiem? Bo to truizm-
> podobnie jak to, że nigdy treneR nie będzie na czyimś miejscu

taka karma.

466. Data: 2009-11-03 10:51:40

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> gupek. sprawdziłby ajpi chociaż.

Nie będę sprawdzał IP każdego posta. Jeśli jest tu ktoś, kto lubi się
podszywać- to musi to być tchórzliwa kanalia- czyli zapewne warszawiak
nadający z neostrady

serdecznie pozdrawiam

Chiron

467. Data: 2009-11-03 10:54:26

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
>
> Nie będę sprawdzał IP każdego posta. Jeśli jest tu ktoś, kto lubi się
> podszywać- to musi to być tchórzliwa kanalia- czyli zapewne warszawiak

ciekawe, że od razu mówisz o podszywaniu.
i ładujesz w to taki poziom agresji.
zrównując warszawiaka ("zapewne") z tchórzliwą kanalią.

468. Data: 2009-11-03 10:58:32

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@o...eu>
> [...]

> Medeo- nigdy nie będziesz miała 10 lat. Skąd wiem? Bo to truizm- podobnie
> jak to, że nigdy treneR nie będzie na czyimś miejscu

To są dwa osobne zagadnienia dualnego Świata:
BYĆ ciałem, a ISTNIEĆ duchem - nie oznacza tego samego.
Człowiek myślący może sobie wyobrazić sytuację w której ma
dokonać wyboru i wcale do tego nie jest konieczne bycie ciałem
tam gdzie to z jakichś powodów nie jest możliwe.
Takie wczucie się jest źródłem empatii, gdy człowiek
wczuwa się Sercem. :-)
To również źródło współczucia i wyrozumiałości.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~ c:psf,psp
miłośnik mądrości i nie tylko :)

469. Data: 2009-11-03 11:05:34

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> ciekawe, że od razu mówisz o podszywaniu.
> i ładujesz w to taki poziom agresji.
> zrównując warszawiaka ("zapewne") z tchórzliwą kanalią.

No cóż..czekam dalej na nożyczki

serdecznie pozdrawiam

Chiron

470. Data: 2009-11-03 11:07:57

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> No cóż..czekam dalej na nożyczki

na tramwaj poczekaj :)

Robax'owi
Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
Re: Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.
n-k czyli nasza-klasa
TYN NIKAKI MIHAJLO...