Re: Kiedy kazirodcy płodzą niepełnosprawne dzieci...

From: "LeoTar" <l...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.biologia,pl.sci.medycyna,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kiedy kazirodcy płodzą niepełnosprawne dzieci...
Date: Tue, 21 Oct 2014 19:39:08 +0200

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
news:1bh0hl6aq4mg.1u24w3fhpec4b$.dlg@40tude.net...

> Za wielkimi słowami ukrywasz brak argumentów. Dzieci, jak
> dowodzi praktyka uczą się od swojego otoczenia społecznego. W miarę jak
> dziecko dorasta i jego otoczenie się powiększa, uczy się od coraz większej
> liczby osób. Nie widzę powodu ani tym bardziej możliwości by edukację
> seksualną powierzyć *wyłącznie* rodzicom.

Dzieci zaczynają sie uczyć od swojego otoczenia dopiero wówczas gdy rodzice
nie dostarczą im wiedzy, zabraniają dzieciom doświadczać tego z czego sami
korzystają. Oszukuja dzieci by nie pokazać dzieciom swojego zycia płciowego.

> Przecież nie wyizolujesz
> społecznie dziecka tylko w edukacyjno-seksualnym aspekcie, to
> niewykonalne.
> A praktyka ponadto dowodzi że zawsze lepiej uczyć się od
> fachowca-nauczyciela. Co nie znaczy że nauczyciel ma uprawiać seks z
> nieletnimi, jak to sobie wyobrażają mohery :)

A kto ma dostarczyc dziecku wzorca zachowań seksualnych? Równie co ono
niedoświadczony partner? Poza tym odrzucasz cały dorobek Freuda dotyczący
jego obserwacji na temat seksualnych zachowań dzieci w stosunku do rodziców.
Ja nie tylko, że nie wydumałem wszystko to o czym piszę. Ja przeżyłem
seksualną prowokację córki więc przeżyłem to o czym pisał Freud. I
wyciągnąłem z tego wnioski.

> G... prawda. Wiedza to wiedza.

Czy nie mógłbyś się obyć bez wiedzy zdobytej w szkole? Czy wiedza o życiu
seksualnym nie jest o wiele bardziej potrzebna niz wiedza szkolna?

(...)

> Jaki "zakaz". Co za "całkowita niewiedza"... Co za "całkowita zagłada".
> Bredzisz. Tracę kontakt z twoja pokręconą mową.

Czyzbyś stracił grunt pod nogami, że się tak zdenerwowałeś...?

(...)

> Nie dotarło co mówię? Mówię o prawidłowościach rozwojowych. Czyli o tym
> jak
> osobnik rozwija się zgodnie z tym jak ukształtowała go ewolucja. Ewolucja
> nie tradycja!

Tradycja została wpisana w ewolucję.

(...)

> Przemoc jest immanentną cechą gatunkową Homo. Usiłowanie jej
> wyeliminowania
> to próba stworzenia nowego gatunku.

Tak, masz rację. To próba stworzenia nowego gatunku na bazie Homo Sapiens.
To stworzyć cos nowego wykorzystując istniejące zasoby. Ci, którzy nie
zaakceptują nowego modelu wychowawczego odejdą tak jak odchodzili dotąd, a
pozostali stworzą nową cywilizację wolną od przemocy.

(...)

> Ja tam wolę pozostać we własnym,
> zwłaszcza że mama ewolucja wyposażyła nasz gatunek oprócz umiejętności
> stosowania przemocy także w umiejętność współpracy w ramach rodziny, klanu
> czy społeczeństwa. A ty gadasz tak, jakbyś nie słyszał nigdy o
> psychologii
> czy antropologii ewolucyjnej. Taki Lenin-komunista społeczno-seksualny
> naprawiacz ludzkości z ciebie. Wprowadzenie twoich pogladów w czyn to
> najprostsza droga do dyktatury w rodzaju SSSR czy Korei Płn. :)
> Boże, chroń nas od naprawiaczy ludzkości...

Nie, to żadna dyktatura tylko spowodowanie by każdy odpowiadał za swoje
czyny i nie przeszkadzał innemu w realizowaniu jego pomysłów na życie.
A przemoc, której tak zaciekle bronisz to najprostsza droga do samozagłady
gatunku. I jeżeli ludzie nie uwolnią się od niej to dumny na wyrost homo
sapiens odejdzie do lamusa historii. I nie wyjeżdżaj mi tutaj z psychologią
czy czyms tam jeszcze bo te nauki nie poznały jeszcze dostatecznie ludzkości
by uważać ich osiągnięcia za ostateczne i niepodważalne. Tworzą one tylko
robocze modele człowieka tak samo zresztą jak fizyka, chemia, medycyna etc.

(...)

> Zatem postulujesz by dziecko pierwszy stosunek płciowy (oraz wszelką
> pierwszą naukę wszystkich seksualnych zachowań miało z rodzicem. Niby
> dlaczego nie miało by być pouczone jak ma się zachowywać, a praktyczną
> stronę zagadnienia przerobić z rówieśnym partnerem, do którego bez
> wątpienia zaprowadzi je wrodzone, gatunkowe zachowanie zwane zakochaniem?
> Jaki pożytek dla dziecka z tego że będzie postępowało wbrew wrodzonym
> wzorcom zachowania?

Już napisałem, że korzystam nie z wiedzy teoretycznej lecz praktycznych
spostrzeżeń na temat zachowan seksualnych moich dzieci. Jestem i byłem
nastawiony na słuchanie dzieci i ujawnianie ich potrzeb. Ja wiem, że moja
córka chciała odbyć jej pierwszy raz ze mną. Ale mnie do tego była potrzebna
akceptacja jej matki a mojej żony. Inicjacja dziecka ma się odbywać w
świętym trójkącie dziecko-matka-ojciec. W przypadku córki to matka musi
wyrazić zgodę na to by córka odbyła swój pierwszy akt ze swoim ojcem a mężem
matki; w przypadku syna to ojciec musi wyrazić zgodę na pierwszy raz syna z
żona ojca a matka syna. W ten sposób staja się emocjonalnie równi swoim
rodzicom, pewni siebie gdyz stali się równi swoim stwórcom (bogom).

(...)

> Acha, jeśli rzeczywistość nie potwierdza naszych poglądów - tym gorzej dla
> niej :)

A czyż nie tak własnie należy oceniać nieskuteczne modele społecznej
rzeczywistości? Czyz nie w taki to właśnie sposób dokonuje sie postęp -
odrzucamy to co sie nie sprawdziło w praktyce.

(...)

> Jacy "pierwsi rodzice"?? Czyżbyś wierzył literalnie w to co napisano w
> biblii?

A czyż małpy nie miały swoich rodziców? Nie tylko zresztą małpy - nasza
linia genealogiczna jest znacznie, znacznie dłuzsza.

(...)

> W takim razie podziękowałbym za dalszą rozmowę, nie zwykłem
> rozmawiać z głupcami.

Widzę niejakie zmęczenie materiału w Tobie. Czyżby podobnie jak u XL-ki
brakło Ci argumentów?

Pozdrawiam
Władek Tarnawski, LeoTar