Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...

151. Data: 2014-01-22 17:27:29

Temat: Re: Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...
Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niebieski" <n...@i...eu> napisał w wiadomości
news:lboop4$7vc$1@usenet.news.interia.pl...
>W dniu 22.01.2014 15:40, FEniks pisze:
> Ty widzisz szczęsliwych inwalidów biegających za "państwowe" pieniądze.
> I tylko tyle.
> Ja widzę również np. chorych którym brakuje pieniędzy na leki.
> Potrafisz połączyć te dwie kwestie?

To Ty nie widzisz, że jesteś jak ten policjant - bezwzględnie
i dzielnie wlaczący z przestępczością - czyli babcią co
skubneła batonika w markecie lub kierowcą co
o 10 km przekroczył prędkość.
Jednak mafi i białych kołnierzyków nie widzi/ruszy.

Najpierw załatw miliony urzędasów w NFZ, ZUS,
urzędach różnych typów.Debilne unijne i własne
przepisy.

Nawet ograniczając się do samej TV Znacznie więcej
idzie na różne debilne programy progandowo ogłupiające
(Lis, propaganda uni, wieś tańczy i śpiewa itd.. )
Załatw to najpierw a potem zobaczymy
czy brakuje kasy dla inwalidów w TV.

152. Data: 2014-01-22 17:53:32

Od: Kamienna <s...@y...nl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-22 17:27, intuicjonista pisze:

> [...]
> idzie na różne debilne programy progandowo ogłupiające
> (Lis, propaganda uni, wieś tańczy i śpiewa itd.. )

Tak gromkie słowa, że pierwszy raz się ciesze, iż
od roku nie mam TV. :-)

153. Data: 2014-01-22 18:01:20

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.01.2014 17:27, intuicjonista pisze:

> [...]
> skubneła batonika w markecie lub kierowcą co
> o 10 km przekroczył prędkość.
> Jednak mafi i białych kołnierzyków nie widzi/ruszy.

Widzę.

> Najpierw załatw miliony urzędasów w NFZ, ZUS,
> urzędach różnych typów.Debilne unijne i własne
> przepisy.

No. Czy jest jakaś opcja oprócz tytułowej, która chce to zrobić? Znasz
taką? Ja nie znam.

> Nawet ograniczając się do samej TV Znacznie więcej
> idzie na różne debilne programy progandowo ogłupiające
> (Lis, propaganda uni, wieś tańczy i śpiewa itd.. )

Nie płacę abonamentu. Co mogę więcej w tej sprawie zrobić?

> Załatw to najpierw a potem zobaczymy
> czy brakuje kasy dla inwalidów w TV.

Zlikwidować socjalizm? OK. Biorę się do roboty.

--
niebieski

154. Data: 2014-01-22 18:29:45

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamienna" <s...@y...nl> napisał w wiadomości
>W dniu 2014-01-22 17:27, intuicjonista pisze:
> Tak gromkie słowa, że pierwszy raz się ciesze, iż
> od roku nie mam TV. :-)

skoro nawet kamienna się zmiękczyła
zn. uśmiechnęla to dobry znak :))))

wiesz, że ja jestem za uśmiechaniem się
- a pretekst mało ważny - może być
gromki lub telewizyjny co tam -
po owocach go poznacie :)))))

155. Data: 2014-01-22 18:30:35

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 22.01.2014 17:27, intuicjonista pisze:
> Zlikwidować socjalizm? OK. Biorę się do roboty.

powodzenia :))))

156. Data: 2014-01-22 18:33:44

Od: Kamienna <s...@y...nl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-22 18:29, intuicjonista pisze:

> Użytkownik "Kamienna" <s...@y...nl> napisał w wiadomości
>
> skoro nawet kamienna się zmiękczyła
> zn. uśmiechnęla to dobry znak :))))

Roztrzaskałeś mnie. :-)

> wiesz, że ja jestem za uśmiechaniem się
> - a pretekst mało ważny - może być
> gromki lub telewizyjny co tam -
> po owocach go poznacie :)))))

Na jaki owoc masz dziś chęć ? :-)

157. Data: 2014-01-22 18:34:54

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko że to przenosi dyskusję w zupełnie inne rejony. Dla Ciebie znowu
> inwalidzi stają się pretekstem do ogólnego ataku na działanie państwa. A
> ja uważam, że skoro w ogóle finansuje się z budżetu sport, to sport
> niepełnosprawnych powinno się także finansować. Mnie to nie przeszkadza i
> nie widzę w tym nic szkodliwego.
No właśnie- jedna głupota i niesprawiedliwość usprawiedliwia następną.
Dlatego też państwo nie powinno w ogóle takich rzeczy robić.

>Bardziej szkodliwa jest według mnie taka aspołeczna postawa, jaką Ty
>prezentujesz - negująca wszelką inicjatywę po to, by samemu poczuć się
>lepszym.

Ewo- nie chcę się z Tobą przerzucać takimi "argumentami". Dla mnie jednak
właśnie Twoja postawa i podobne są bardzo szkodliwe- najbardziej dla
inwalidów właśnie. Rozmawialiśmy o tym już- ale w takim razie zapraszam Cię
do poczucia się z tym, co sama napisałaś:

Dziewczyna nie ma ręki. Zakładam, że o wiele więcej kosztowało ją niż np
Grubbę przebicie się w świecie tenisa stołowego. Walczy jak równa z równymi
z jednego powodu: bo_jest_im_równa. Ty jej podobnym proponujesz
paraolimpiadę (nie ma tu znaczenia, że i ona też na nich występowała).
Czyli- tak naprawdę co Ty komunikujesz tym ludziom? Tak podejdź szczerze- do
samej siebie- i powiedz- jaki dajesz im komunikat? Komu robisz dobrze: im-
czy sobie?

I jeszcze jedno: jaki komunikat daje innym inwalidom a także pozostałym-
Janek Mela?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Jan_Mela

jego wspaniała wyprawa za pieniądze sponsorów, których przecież musiałdo
tego przekonać (jak każdy inny polarnik który nie ma swoich środków)- czy
była by taka sama, gdyby np państwo polskie z naszych podatków mu to
zafundowało? Jaki komunikat wtedy poszedł by do inwalidów?

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

158. Data: 2014-01-22 18:47:14

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Roztrzaskałeś mnie. :-)

no widzisz - staram sie
Cie troche rozśmieszyć :))))

> Na jaki owoc masz dziś chęć ? :-)

ba - chcieć to jedno a móc to
druga sprawa :)))
a co masz na składzie ? :)))

159. Data: 2014-01-22 19:00:59

Od: Kamienna <s...@y...nl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-22 18:47, intuicjonista pisze:

> Użytkownik "Kamienna" <s...@y...nl> napisał w wiadomości

> no widzisz - staram sie
> Cie troche rozśmieszyć :))))

Niepotrzebnie. Wszedł w krew i nie chce odpuścić
ten grymas pod nosem zwany.. :-))

> ba - chcieć to jedno a móc to
> druga sprawa :)))
> a co masz na składzie ? :)))

Cytryna,-witamina C, ale kwaśna. Pomarańcza,-hiszpańska, ale lubi
prysnąć w oko. Połówka grejpfruta,- zdrowa gorycz, ale nie każdy lubi
jak gorzką czekoladę czy gorzkie kobiety. No i banan, podobno jakiś niż
żółty ni zielony- nie jadam, ale kupuję. Ale wybór należy do Cibie, ja
jestem tylko głosem rozsądku. ;-)

160. Data: 2014-01-22 19:14:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Jan 2014 13:16:12 +0100, zdumiony napisał(a):

> nagi stój się nie liczy?

To juz wiesz, dlaczego nie mżesz znaleźć - żadna goła nie chodzi :-]
--
XL

Identyczni?
Czarny Jezus
Trwoga
Dlaczego ludzie nie potrafią dyskutować?
"Cała prawda o Owsiaku".