Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...

171. Data: 2014-01-22 20:02:43

Temat: Re: Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Jan 2014 19:48:44 +0100, Chiron napisał(a):

> Zdecydowanie nie. Kasia Figura jest taka...prawdziwa.

Oj... Jej występy w tv jako ofiary i opowiastki poubliczne o perypetiach
małżeńskich były raczej niesmaczne. Ot, aktorzyca. gdzie ona tam prawdziwa.
jak one wszystkie. No weźże się chłopie puknij w czoło, no gdzież aktorka
prawdziwa 3-/
--
XL

172. Data: 2014-01-22 20:06:08

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-22 20:00, Ikselka pisze:
> A teraz wyobraź sobie tę urodę w pięknej kolorowej jedwabnej sukience
> (odsłaniajacej opalone nogi) i sandałkach na obcasie (odsłaniających
> zapewne równie śliczne) stopy.

NIe mam takiej wyobraźni, musiałbym może zobaczyć przykład

173. Data: 2014-01-22 20:10:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Jan 2014 20:06:08 +0100, zdumiony napisał(a):

> NIe mam takiej wyobraźni, musiałbym może zobaczyć przykład

ja mam. I ręczę Ci, że odebrałoby Ci dech w piersiach.
--
XL

174. Data: 2014-01-22 20:22:18

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 01/21/2014 11:18 PM, Chiron wrote:
> Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości
>
> O właśnie- no to jest ten problem. Państwo zarabia na olimpiadzie.
> Zarabiają prywatni inwestorzy. Sponsorzy wspomagają sportowców. Komuś
> się nie podoba- to nie jego interes. A paraolimpiady? Te są praktycznie
> całkowicie opłcane z naszych pieniędzy. I tu jest problem. To nie jest
> próba zabronienia im udziału w jakimś przedsięwzięciu- tylko kradzież
> m o i c h pieniędzy.

coz, mnie sie nie podoba finansowanie kosciola z moich pieniedzy. nie
podoba mi sie przerzucanie moich pieniedzy do watykanu.

tak to juz jest, wszystkich nie zadowolisz:)

175. Data: 2014-01-22 20:24:42

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-22 20:10, Ikselka pisze:

> ja mam. I ręczę Ci, że odebrałoby Ci dech w piersiach.

Tylko to by było takie po księżniczkowemu, a tak jak jest ubrana to
niezależna turystyczna dziewczyna

176. Data: 2014-01-22 20:29:59

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-22 18:34, Chiron pisze:
> No właśnie- jedna głupota i niesprawiedliwość usprawiedliwia następną.
> Dlatego też państwo nie powinno w ogóle takich rzeczy robić.

Zależy jakie państwo. To, które sobie wyimaginowałeś - być może nie.

> Ewo- nie chcę się z Tobą przerzucać takimi "argumentami". Dla mnie
> jednak właśnie Twoja postawa i podobne są bardzo szkodliwe-
> najbardziej dla inwalidów właśnie. Rozmawialiśmy o tym już

Rozmawialiśmy o tym i nie przekonałeś mnie do swoich poglądów. Ja
uważam, że udogodnienia dla niepełnosprawnych summa summarum służą nam
wszystkim. Poza tym, że stosunek do niepełnosprawnych, jak i w ogóle
słabszych, jest miarą cywilizacji. Mamy inną wizję świata i tego
prawdopodobnie nie zmienimy.

> - ale w takim razie zapraszam Cię do poczucia się z tym, co sama
> napisałaś:

To poniżej nie ja napisałam. To jest co najwyżej Twoja interpretacja
moich słów.

> Dziewczyna nie ma ręki. Zakładam, że o wiele więcej kosztowało ją niż
> np Grubbę przebicie się w świecie tenisa stołowego. Walczy jak równa z
> równymi z jednego powodu: bo_jest_im_równa. Ty jej podobnym
> proponujesz paraolimpiadę (nie ma tu znaczenia, że i ona też na nich
> występowała).
> Czyli- tak naprawdę co Ty komunikujesz tym ludziom? Tak podejdź
szczerze- do samej siebie- i powiedz- jaki dajesz im komunikat? Komu
robisz dobrze: im > czy sobie?

Sobie to Ty robisz dobrze.

Ja nikomu paraolimpiady nie proponuję. Ci ludzie sami sobie wypracowali
możliwość brania udziału w tego typu igrzyskach, dzięki swojemu uporowi,
ludziom, którzy ich wspierali, a także sponsorom. Igrzyska to nie tylko
wyjazd za granicę, to jest wiele lat pracy.

> I jeszcze jedno: jaki komunikat daje innym inwalidom a także
> pozostałym- Janek Mela?
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Jan_Mela
>
> jego wspaniała wyprawa za pieniądze sponsorów, których przecież
> musiałdo tego przekonać (jak każdy inny polarnik który nie ma swoich
> środków)- czy była by taka sama, gdyby np państwo polskie z naszych
> podatków mu to zafundowało? Jaki komunikat wtedy poszedł by do inwalidów?

Nie fantazjuj i nie manipuluj. Państwo nie funduje nikomu tego typu
wypraw. Rozmawiajmy o tym, co jest.

Ewa

177. Data: 2014-01-22 20:40:34

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-22 16:40, niebieski pisze:

> Wręcz przeciwnie. Spójrz na tytuł\.

OK. Tylko walka z tym ustrojem, jaki mamy, poprzez czepianie się
niepełnosprawnych, to tak jakby chcieć zabić słonia drapiąc go w paznokieć.

> A ja myślę, że Chiron widzi to czego Ty po prostu nie widzisz. Dawno
> temu klasyk liberalizmu mówił, że są rzeczy które widac, ale są też
> takie których nie widać.
> Ty widzisz szczęsliwych inwalidów biegających za "państwowe"
> pieniądze. I tylko tyle.
> Ja widzę również np. chorych którym brakuje pieniędzy na leki.
> Potrafisz połączyć te dwie kwestie?

A Ty chcesz te wszystkie kwestie wyleczyć monarchią? Kto będzie królem?
I co, jeśli zostałby nim Kaczyński? Kaczyński pół biedy, bo przynajmniej
nie będzie dynastyczna. Ale taki Ziobro lub Macierewicz? To byłby raj!
Podoba Ci się to, co jest w Rosji? Ukraina wybrała drogę poza UE,
możemy/będziemy mogli zaobserwować, jak na tym wyjdzie...

Te Wasze pomysły z monarchią są śmieszne. Chyba zapominacie, że
jesteśmy krajem bez atutów w postaci ropy, kolonii, supertechnologii itd.

Ewa

178. Data: 2014-01-22 20:41:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> no widzisz - staram sie
> Cie troche rozśmieszyć :))))

> ba - chcieć to jedno a móc to
> druga sprawa :)))
> a co masz na składzie ? :)))

Ja oczywiście mogę zaproponować jabłko. :)

Ewa

179. Data: 2014-01-22 21:01:08

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2014-01-22 18:47, intuicjonista pisze:
> Ja oczywiście mogę zaproponować jabłko. :)

to jest moja słabość "kusicielko"
ale głos rozsądku mówi .. :)))))

180. Data: 2014-01-22 21:18:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-22 21:01, intuicjonista pisze:
> to jest moja słabość "kusicielko"
> ale głos rozsądku mówi .. :)))))

Ależ jabłko jest niskokaloryczne i ma dużo witamin. Samo zdrowie! ;)

Ewa

Identyczni?
Czarny Jezus
Trwoga
Dlaczego ludzie nie potrafią dyskutować?
"Cała prawda o Owsiaku".