Re: Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...

Date: Wed, 22 Jan 2014 20:29:59 +0100
From: FEniks <x...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...
<lbovft$urs$1@node1.news.atman.pl>

W dniu 2014-01-22 18:34, Chiron pisze:
> No właśnie- jedna głupota i niesprawiedliwość usprawiedliwia następną.
> Dlatego też państwo nie powinno w ogóle takich rzeczy robić.

Zależy jakie państwo. To, które sobie wyimaginowałeś - być może nie.

> Ewo- nie chcę się z Tobą przerzucać takimi "argumentami". Dla mnie
> jednak właśnie Twoja postawa i podobne są bardzo szkodliwe-
> najbardziej dla inwalidów właśnie. Rozmawialiśmy o tym już

Rozmawialiśmy o tym i nie przekonałeś mnie do swoich poglądów. Ja
uważam, że udogodnienia dla niepełnosprawnych summa summarum służą nam
wszystkim. Poza tym, że stosunek do niepełnosprawnych, jak i w ogóle
słabszych, jest miarą cywilizacji. Mamy inną wizję świata i tego
prawdopodobnie nie zmienimy.

> - ale w takim razie zapraszam Cię do poczucia się z tym, co sama
> napisałaś:

To poniżej nie ja napisałam. To jest co najwyżej Twoja interpretacja
moich słów.

> Dziewczyna nie ma ręki. Zakładam, że o wiele więcej kosztowało ją niż
> np Grubbę przebicie się w świecie tenisa stołowego. Walczy jak równa z
> równymi z jednego powodu: bo_jest_im_równa. Ty jej podobnym
> proponujesz paraolimpiadę (nie ma tu znaczenia, że i ona też na nich
> występowała).
> Czyli- tak naprawdę co Ty komunikujesz tym ludziom? Tak podejdź
szczerze- do samej siebie- i powiedz- jaki dajesz im komunikat? Komu
robisz dobrze: im > czy sobie?

Sobie to Ty robisz dobrze.

Ja nikomu paraolimpiady nie proponuję. Ci ludzie sami sobie wypracowali
możliwość brania udziału w tego typu igrzyskach, dzięki swojemu uporowi,
ludziom, którzy ich wspierali, a także sponsorom. Igrzyska to nie tylko
wyjazd za granicę, to jest wiele lat pracy.

> I jeszcze jedno: jaki komunikat daje innym inwalidom a także
> pozostałym- Janek Mela?
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Jan_Mela
>
> jego wspaniała wyprawa za pieniądze sponsorów, których przecież
> musiałdo tego przekonać (jak każdy inny polarnik który nie ma swoich
> środków)- czy była by taka sama, gdyby np państwo polskie z naszych
> podatków mu to zafundowało? Jaki komunikat wtedy poszedł by do inwalidów?

Nie fantazjuj i nie manipuluj. Państwo nie funduje nikomu tego typu
wypraw. Rozmawiajmy o tym, co jest.

Ewa