Re: Kiscien Waltera i ...wrzos - nie na temat kiścieni

Data: 2004-09-12 11:54:14
Temat: Re: Kiscien Waltera i ...wrzos - nie na temat kiścieni
Od: "Miłka" <m...@t...pl>

> Mam takie stanowisko słoneczne na ktore nie bardzo wiem co wsadzic bo to
> jest istna patelnia, warstwa ziemi na długosc wbitego szpadla, ponizej już
> beton. Wrzosy wytrzymają taką parowke ?

Myślę że w takim miejsu zadnaroślina nie przeżyje, chyba że grubosze lub
inne skalne rojniki które korzonki dość płutko zapuszczają w ziemię.

> A czy w miejscu gdzie słonce jest
> dopiero od 16-17 w lecie - tez będą rosły? [nigdy nie mialam wrzosow;-)]
> alda

Myślę że to miejsce byłoby lepsze, ponieważ często spotyka się wrzosy
rosnące na ocienionych polankach w lesie . Jednak miejsce dla wrzosów musi
być ciepłe. Pamiętaj też że system korzeniowy wrzosów jest często zabójczy
dla innych roślin i najlepiej czują się one we własnym towarzystwie.

Serdecznie Miłka