Kiszenie

41. Data: 2017-08-07 11:31:07

Temat: Re: Kiszenie
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-06 o 12:44, i...@g...pl pisze:

> Oczywiście, że zużywają mniej. Wielokrotnie mniej. Sprawdziłam.
> Przecież myjąc ręcznie naczynia - nawet nie "namydlając" każdej sztuki pod bieżącą
wodą, tylko w zlewozmywaku napełnionym roztworem płynu - zużywa się wręcz
nieobliczalną ilość bieżącej wody do ich wypłukania. No bo nie wyobrażam sobie, że
płuczesz też w napełnionej komorze zlewozmywaka...

No skoro tak twierdzisz. Ja nigdy nie miałem do czynienia ze zmywarką,
tak że moje rozważania są czysto teoretyczne.

42. Data: 2017-08-07 11:31:24

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Masz rację, stawiaj kolację.

Kto popiera to zdanie, ten robi śniadanie.

--
Jarek

43. Data: 2017-08-07 11:31:41

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-06 o 13:16, Qrczak pisze:

> Podobnie internety. Też zużywają bardziej.

Albo te satelity.. Te dopiero zużywają...

44. Data: 2017-08-07 11:32:15

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-06 o 13:51, Trefniś pisze:

> No jakżesz...
> Są tak oszczędne, że później po nich trzeba poprawiać płukanie!
> Gdyby wprowadzić program "mycie bez płukania", byłyby jeszcze
> oszczędniejsze :)

Może to zależeć od sposobu używania, gospodarowania w kuchni. Gdy
dziennie się ma do zmycia garnek i parę talerzy i szklanek to zmywarka
wydaje się zbędnym urządzeniem,. Ale już przy większych ilościach naczyń
do zmycia może się okazać że jest z różnych względów zakup jest zasadny.

45. Data: 2017-08-07 14:50:12

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .08.2017 o 10:32 XL <i...@g...pl> pisze:

> Pierdolisz. To mój jedyny komentarz do Twoich bzdur.

Chyba właśnie w przykry dla siebie sposób dowiadujesz się, czym _naprawdę_
jest dobry smak.

--
Trefniś

46. Data: 2017-08-07 15:25:11

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 7 sierpnia 2017 11:31:14 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> [...]
>

> No skoro tak twierdzisz. Ja nigdy nie miałem do czynienia ze zmywarką,
> tak że moje rozważania są czysto teoretyczne.

Więc zażyj praktyki, zanim znowu zaczniesz bezsensowny spór.

47. Data: 2017-08-07 15:27:03

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 7 sierpnia 2017 14:50:24 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

> Chyba właśnie w przykry dla siebie sposób dowiadujesz się, czym _naprawdę_
> jest dobry smak.

Szkoda dyskutowa dalej z Tobą, ponieważ wyciągasz wnioski od tzw. d... strony.

48. Data: 2017-08-07 19:53:46

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-07 o 15:25, i...@g...pl pisze:
> Więc zażyj praktyki, zanim znowu zaczniesz bezsensowny spór.

O jakim sporze mowa?

49. Data: 2017-08-07 20:06:20

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-07 o 11:31, Trybun pisze:

> No skoro tak twierdzisz. Ja nigdy nie miałem do czynienia ze zmywarką,
> tak że moje rozważania są czysto teoretyczne.

Wniosek jaki sie nasuwą to zmywarka może raz wypłucze, nabłyszczy i w
"gębie" potem piana się pieni.

--
animka

50. Data: 2017-08-07 20:12:57

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-07 o 07:58, Trefniś pisze:

> Trzeba jeszcze pamiętać o płukaniu naczyń przed włożeniem do zmywarki.
> To tylko w reklamach tak ładnie wygląda "teraz już bez płukania".
> I tak większość płucze (słusznie), a producenci muszą użyć bardziej
> agresywnej chemii w razie gdyby jednak ktoś chciał taki zasuszony brud
> umyć :)
>
> Wszystko ma swoje wady i zalety, byle sobie z nich zdawać sprawę i nie
> popadać w skrajności.

Ktoś się nie chce przepracować, oszczędzić wody to nie zależy mu z czego
będzie jadł.
Jak dla mnie to niech sobie je nawet z podlogi.

--
animka

Lody domowe
Urządzenie do gotowania na parze
Wieprzowina z szalotkami jabłkami i estragonem
Re: plaga
Chłodnik na gorące dni