Kiszenie

51. Data: 2017-08-07 20:15:15

Temat: Re: Kiszenie
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto popiera to zdanie, ten robi śniadanie.

Musiałabym chyba do restauracji zaprosić, bo kiepska teraz kucharka jestem.

--
animka

52. Data: 2017-08-07 20:21:18

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-07 o 11:32, Trybun pisze:

> Może to zależeć od sposobu używania, gospodarowania w kuchni. Gdy
> dziennie się ma do zmycia garnek i parę talerzy i szklanek to zmywarka
> wydaje się zbędnym urządzeniem,. Ale już przy większych ilościach
> naczyń do zmycia może się okazać że jest z różnych względów zakup jest
> zasadny.

Moja koleżanka to dopiero teraz ma masę roboty! Kupiła jakis czas temu
zmywarkę dla zaoszczędzenia wody. Przychodzi do domu, a cały zlewozmywak
i szafki zawalone naczyniami do zmywania. Rodzina nie zmywa po sobie i
zadowolona.
Raz przyszła wieczorem z pracy, była głodna, a musiała zasuwać do
marketu po nabłyszczacz. Jak mi o tym mówiła przez telefon to z trudem
wytrzymałam zaśmianie się.

--
animka

53. Data: 2017-08-07 20:45:59

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Musiałabym chyba do restauracji zaprosić, bo kiepska teraz kucharka jestem.

Na ośmiorniczki?

--
Jarek

54. Data: 2017-08-07 20:48:17

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> [...]
> temu zmywarkę dla zaoszczędzenia wody. Przychodzi do domu, a cały
> zlewozmywak i szafki zawalone naczyniami do zmywania. Rodzina nie

Ktoś ze znajomych (chyba niezbyt bliskich, bo nie pamiętam kto to)
rozwiązał problem w bardzo prosty sposób. Kupił dwie zmywarki. Duże.
Po zmyciu naczynia zostają w zmywarce. Rodzina stamtąd bierze, używa,
a po użyciu wkłada do drugiej. Gdy ta się zapełni, uruchamiają.

> Raz przyszła wieczorem z pracy, była głodna, a musiała zasuwać
> do marketu po nabłyszczacz. Jak mi o tym mówiła przez telefon to
> z trudem wytrzymałam zaśmianie się.

A gdyby musiała zaiwaniać po ludwik, to też by było równie śmieszne?

--
Jarek

55. Data: 2017-08-07 21:09:51

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na ośmiorniczki?

Na śniadanie to się jada? Może na deser, albo kolację. Ale co kto lubi.

--
animka

56. Data: 2017-08-07 21:14:23

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Po zmyciu naczynia zostają w zmywarce. Rodzina stamtąd bierze, używa,
> a po użyciu wkłada do drugiej. Gdy ta się zapełni, uruchamiają.
Olala, ale luksus :-)
Wielką kuchnię chyba mają :-)
> [...]
> z trudem wytrzymałam zaśmianie się.
> A gdyby musiała zaiwaniać po ludwik, to też by było równie śmieszne?

Kazałabym komuś z rodziny zasuwać zarówno po nabłyszczacz czy Ludwik.
Zarządziłabym, że jak przyjdę z pracy to ma być pozmywane.

--
animka

57. Data: 2017-08-07 21:43:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a po użyciu wkłada do drugiej. Gdy ta się zapełni, uruchamiają.

> A gdyby musiała zaiwaniać po ludwik, to też by było równie śmieszne?

He he :-))

58. Data: 2017-08-07 21:47:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Sokołowski

> [...]
> Po zmyciu naczynia zostają w zmywarce. Rodzina stamtąd bierze, używa,
> a po użyciu wkłada do drugiej. Gdy ta się zapełni, uruchamiają.

Że też na to nie wpadłam! Ja!
Pomysł idzie do realizacji - bo nie cierpię opróżniania zmywarki z umytych
naczyń. A tu przecież sama się opróżni :-)

59. Data: 2017-08-07 21:53:20

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Olala, ale luksus :-)
> Wielką kuchnię chyba mają :-)

Zwolniło im się miejsce po szafce na talerze.

--
Jarek

60. Data: 2017-08-07 21:54:25

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Na śniadanie to się jada?

Jeśli późne, to może być. Ta Sowa przecież niedaleko, na Mokotowie,
można było sprawdzić.

> Może na deser, albo kolację. Ale co kto lubi.

Na kolacje pasuje. Ja nie lubię w postaci sałatki, takie coś jak
zimne nóżki. Ale jak dają, to jem.

--
Jarek

Lody domowe
Urządzenie do gotowania na parze
Wieprzowina z szalotkami jabłkami i estragonem
Re: plaga
Chłodnik na gorące dni