Kiszenie

31. Data: 2017-08-06 13:51:16

Temat: Re: Kiszenie
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .08.2017 o 08:13 Trybun <c...@j...ru> pisze:

> Tak ogólnie te zmywarki to chyba zły pomysł w przeciętnym polskim domu.
> Z plusów podobno zmniejszają zużycie wody, ale jakoś nawet sobie nie
> wyobrażam jakby miały zużywać mniej od ręcznego mycia naczyń..

No jakżesz...
Są tak oszczędne, że później po nich trzeba poprawiać płukanie!
Gdyby wprowadzić program "mycie bez płukania", byłyby jeszcze
oszczędniejsze :)

--
Trefniś

32. Data: 2017-08-06 23:13:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> No jakżesz...
> Są tak oszczędne, że później po nich trzeba poprawiać płukanie!
> Gdyby wprowadzić program "mycie bez płukania", byłyby jeszcze
> oszczędniejsze :)

Przecież nie płuczę godzinę, ani nie płuczę tysiąca słoików, tylko raz w
roku jakieś 50. No i - zmywarka oszczędza prócz wody moje dłonie, nogi,
kręgosłup i czas.

33. Data: 2017-08-07 04:05:03

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-06 o 13:51, Trefniś pisze:

> No jakżesz...
> Są tak oszczędne, że później po nich trzeba poprawiać płukanie!
> Gdyby wprowadzić program "mycie bez płukania", byłyby jeszcze
> oszczędniejsze :)
Oczywiście, Nie trzeba lać cały czas wody tylko umyć znywaczkiem z
płynem, potem odkręcić kran czy podnieść wajchę i wypłukać.

Nie wiem po co ten środek nabłyszczający. Jak się dobrze umyje plynem do
mycia naczyń , wypłucze pod kranem to tak się wszystko błyszczy z
czystości, że nie trzeba ściereczką wycierać. Saamo schnie na suszarce
nad zlewozmywakiem.

Moja pralka, w zasadzie nowa wiruje jak wściekla po każdym płukaniu i to
chyba w podgrzanej wodzie.
Zamieniłam pralkę "jak wujek zamienił kijek".Wiekszą oddałam za darmo
koleżance, tez jak nowa i pięknie prała, a ta wąska zmieściła mi się do
łazienki. Obydwie to Whirpool.

--
animka

34. Data: 2017-08-07 04:06:39

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To co się tyczy geniuszy zwyczajnych, jak na przykład Paganini albo
> van Gogh, może nie mieć zastosowania w przypadku multigeniuszy.
>
> Jarek
>
> PS
> Kubki smakowe najlepiej myć w zmywarce, a potem płukać we wodzie ze
> studni. Nabłyszczać już nie potrzeba, bo same błyszczą od telentu.

Masz rację, stawiaj kolację.

--
animka

35. Data: 2017-08-07 04:08:20

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No jakżesz...
> Są tak oszczędne, że później po nich trzeba poprawiać płukanie!
> Gdyby wprowadzić program "mycie bez płukania", byłyby jeszcze
> oszczędniejsze :)

Też tak myślę. Nie chcę w domu zmywarki, ani mikrofalówki.

--
animka

36. Data: 2017-08-07 07:44:23

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .08.2017 o 23:13 XL <i...@g...pl> pisze:

(...)
> [...]
(...)

> Przecież nie płuczę godzinę, ani nie płuczę tysiąca słoików, tylko raz w
> roku jakieś 50. No i - zmywarka oszczędza prócz wody moje dłonie, nogi,
> kręgosłup i czas.

:O
Czyli jednak podrasowujesz swoje wypowiedzi "dla wrażenia", nie dbając o
logikę.

Bo wychodzi nam, że ikselka pije ze słoików, ale myje je tylko raz w roku
w ilości 50 sztuk.
A płukanie szklanek i kubeczków to licentia poetica.

Wiem, skąd ten problem. Trzeba jeszcze płukać talerze i sztućce. one też
zatruwają organizm ikselki nabłyszczaczem ze zmywarki!
Chyba, że je rękami z garnka.
Tylko po co udawać...

--
Trefniś

37. Data: 2017-08-07 07:58:36

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .08.2017 o 04:08 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

> Też tak myślę. Nie chcę w domu zmywarki, ani mikrofalówki.

Trzeba jeszcze pamiętać o płukaniu naczyń przed włożeniem do zmywarki.
To tylko w reklamach tak ładnie wygląda "teraz już bez płukania".
I tak większość płucze (słusznie), a producenci muszą użyć bardziej
agresywnej chemii w razie gdyby jednak ktoś chciał taki zasuszony brud
umyć :)

Wszystko ma swoje wady i zalety, byle sobie z nich zdawać sprawę i nie
popadać w skrajności.

--
Trefniś

38. Data: 2017-08-07 10:24:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Trzeba jeszcze pamiętać o płukaniu naczyń przed włożeniem do zmywarki.

To dotyczy EWENTUALNIE samych talerzy, na których mogą znajdować się
resztki jedzenia. Wystarczy jednak użyć mózgownicy i oczyścić talerze za
pomocą gumowej/silikonowej szpatuły, żeby płukanie nie było potrzebne :->

39. Data: 2017-08-07 10:30:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Nie wiem po co ten środek nabłyszczający. Jak się dobrze umyje plynem do
> mycia naczyń , wypłucze pod kranem to tak się wszystko błyszczy z
> czystości,

OMG, ludzka ignorancja w zenicie.
Nie chodzi o połysk, tylko o zmniejszenie napięcia powierzchniowego wody
pozwalajace na szybkie i dokładne spływanie wody z naczyń w zmywarce
podczas mycia i płukania - co pozwala następnie na ich dokładne wysuszenie.
Ty musisz robić to ścierką, jeśli chcesz mieć suche po myciu.
Gdybyś wiedziała, co to jest napięcie powierzchniowe wody, miałabyś jasność
i nie zadawała durnych pytań.

40. Data: 2017-08-07 10:32:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:
> [...]
>
> Wiem, skąd ten problem. Trzeba jeszcze płukać talerze i sztućce. one też
> zatruwają organizm ikselki nabłyszczaczem ze zmywarki!

Pierdolisz. To mój jedyny komentarz do Twoich bzdur.

Lody domowe
Urządzenie do gotowania na parze
Wieprzowina z szalotkami jabłkami i estragonem
Re: plaga
Chłodnik na gorące dni