Kłamstwa.

1. Data: 2018-07-02 21:13:27

Temat: Kłamstwa.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

.. na temat ,,kłamstw PiS".
Moje córki zarabiają za PiSu o ponad połowę więcej, starsza jeździ obecnie
dwa razy drozszym samochodem służbowym - ,,igiełka", za grubo prawie dwie
setki. Docenia się wreszcie ich świetne kwalifikacje. Pracodawcy zabiegają,
aby pozostały u nich.

--
XL

2. Data: 2018-07-03 08:45:24

Temat: Re: Kłamstwa.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-02 o 21:13, XL pisze:
> .. na temat ,,kłamstw PiS".
> Moje córki zarabiają za PiSu o ponad połowę więcej,

Tak mało?
To kiepsko ten pis popierasz. Musisz być strasznie daleko od koryta,
albo jesteś mało ważna.

> starsza jeździ obecnie
> dwa razy drozszym samochodem służbowym - ,,igiełka", za grubo prawie dwie
> setki.

No faktycznie. To wyczyn, że stać ją na służbowy samochód :):)
To trochę obciach i niezła wiocha chwalić się cudzym samochodem, i do
tego pewnie kupionym za pieniądze podatników :)

> Docenia się wreszcie ich świetne kwalifikacje. Pracodawcy zabiegają,
> aby pozostały u nich.

O kwalifikacjach misiewiczów powiedziano już chyba wszystko i za co
dostają pracę też już powiedziano wszystko. Córkom pewnie było łatwiej,
ale jak ktoś inaczej nie potrafi sobie pracy załatwić, to trudno.
Przecież coś jeść muszą.

Ale pomijając już te smutne okoliczności, to napisz jeszcze w jaki
sposób to tłumaczy kłamstwa pislamistów? Jak nisko trzeba upaść, żeby
usprawiedliwiać kłamstwa pislamistów tym, że twoje córki dostały
samochód służbowy? (I jeszcze się tym chwalić, że to dzięki pisowi...
obrzydliwe...)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2018-07-03 09:33:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> setki. Docenia się wreszcie ich świetne kwalifikacje. Pracodawcy zabiegają,

Dodam - media i biotechnologia.

--
XL

4. Data: 2018-07-03 10:06:41

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.07.2018 o 09:33, XL pisze:

> Dodam - media i biotechnologia.

Sam wierzchołek manipulacji. Extrema oszustów !

LeoTar Gnostyk

5. Data: 2018-07-03 10:28:52

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.07.2018 o 10:06, LeoTar Gnostyk pisze:

> Sam wierzchołek manipulacji. Extrema oszustów !

Biotechnologia to próba udowodnienia, że wszystko bierze się ze zmian
materii, a więc dzięki pierwiastkowi żeńskiemu. W efekcie ma prowadzić
do wykazania, że matriarchat jest jedyną akceptowalną formą organizacji
społecznej. A w praktyce okazuje się, że im niby doskonalsze produkty
biotechnologiczne tym większy syf i spustoszenie sieją w organizmach
ludzi. Są niby coraz bardziej selektywnie działające ale koszty ich
wytwarzania rosną niebotycznie. W sumie prowadzi to do załamania
oszukańczej działalności.

Natomiast media to próba udowodnienia, że manipulując informacjami można
stworzyć ludziom takie środowisko (czyt. zamęt w głowach), że poddadzą
się wszystkiemu, czym sprytny manipulant ich zainfekuje dla jego
osobistego samozadowolenia i satysfakcji. Oszust na oszuście i oszustem
pogania.

LeoTar Gnostyk

6. Data: 2018-07-03 11:23:08

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-03 o 09:33, XL pisze:

> Dodam - media i biotechnologia.

Tvpis, to nie media, a naprotechnologia, to nie biotechnologia :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2018-07-03 17:30:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Sam wierzchołek manipulacji. Extrema oszustów !

Głupiś. Produkcja insuliny oraz grafika medialna.

--
XL

8. Data: 2018-07-03 17:30:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> [...]
> się wszystkiemu, czym sprytny manipulant ich zainfekuje dla jego
> osobistego samozadowolenia i satysfakcji. Oszust na oszuście i oszustem

Dokładnie!
I do tego są potrzebni super specjaliści. Byle gadacz bez wykształcenia i
bez głowy na karku się nie nada :->

--
XL

9. Data: 2018-07-04 04:22:44

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.07.2018 o 17:30, XL pisze:

> Głupiś. Produkcja insuliny oraz grafika medialna.

XL. Udowodnij, żem głupi. :)
Wcale mi to nie przeszkadza, że mnie posądzasz o głupotę.
Zakochałem się bez pamięci i wszystkie obelgi Ci wybaczam in blanco.

LeoTar Gnostyk

10. Data: 2018-07-04 04:31:32

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.07.2018 o 04:22, LeoTar Gnostyk pisze:

> XL. Udowodnij, żem głupi. :) Wcale mi to nie przeszkadza, że mnie
> posądzasz o głupotę. Zakochałem się bez pamięci i wszystkie obelgi Ci
> wybaczam in blanco.

Całe życie szukałem tej Miłości by wreszcie móc połączyć się z wymarzoną
Kobietą. By spełni się sen wizjonera o małżeństwie doskonałym z "Pieśni
nad pieśniami". Jeżeli trzeba będzie zniszczę ten nędzny świat by
spełniło się Szczęście, pragnienie mojej córki Katarzyny.

LeoTar Gnostyk

Kłamstwa
Aktualna sytuacja w PDPS w Ostrowinie
Odra w Kielcach :-D