Re: Kłamstwo!?

From: PD <p...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kłamstwo!?
Date: Thu, 29 Sep 2022 19:35:59 +0200

W dniu 2022-09-29 o 14:22, XL pisze:

> To nie musiała być żadna bomba. W epoce, w której byle lodówkę, piecyk czy
> monitoring byle Kowalski może w/y/łączyć na odległość, w/y/łączenie Z
> ZEWNĄTRZ, w dowolnym momencie, dodatkowo i skrycie ZAINSTALOWANYCH
> systemów w dowolnym samolocie (zwłaszcza w przyziemiającym się, czyli
> będącym dokładnie w zasiegu stosownych urządzeń, a i na pełnej wysokości
> też) to tylko kwestia wyboru technologii z szerokiego wachlarza możliwości.
>
> Zwłaszcza, gdy samemu się go niedawno ,,remontowało" i ,,doposażyło" na tzw.
> konkretną ewentualność ?

Ok. Może nie jasno się wyraziłem. Mówiąc, że bomba pasuje tu najlepiej,
nie miałem na myśli że wszystkie znaki na niebie i na ziemi wskazują, że
użyto bomby. Miałem na myśli, że załatwienie tej sprawy przy pomocy
bomby to najsensowniejszy pomysł. Bomba wybucha, samolot spada, dowody
ukrywamy. "zdalne otworzenie lodówki", które np. uszkodzi awionikę
samolotu, nie daje gwarancji, że samolot spadnie. A jak nie spadnie to
jest śledztwo, dowody też jakoś nie bardzo idzie ukryć.
I o ile wcześniej można było mieć wątpliwości, to patrząc po tym jak
sobie ruscy radzą na Ukrainie, trudno ich o finezję posądzać.

PD