Klaps w imię boga

21. Data: 2020-07-27 14:55:14

Temat: Re: Klaps w imię boga
Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 27 Jul 2020 14:08:57 +0200
doszła do mnie wiadomość <rfmg4m$16hu$2@gioia.aioe.org>
od trybun <L...@j...cb> :

>Wielce Szanowny Olafie, twoja propozycja kupna globusa znaczy to samo
>jakby człowiek wiary polecił tobie niedowierzającemu kupienie sobie
>czegoś z dewocjonaliów, np obrazka "Matki Boskiej" aby cię przekonać do
>wiary.

Nie, nie jest tym samym.
Ziemia została bardzo dobrze przebadana, jej kulistość potwierdzona obserwacjami, w
przypadku dewocjonaliów typu obrazki bazujemy na domysłóach, których zgodności z
prawdą
namacalnie potwierdzić nie sposób.
Teraz link, jeśli nie masz zamiaru zajrzeć, to nie odpisuj, w takim wypadku nie będę
dyskutował(jest po naszemu):
https://pl.qwe.wiki/wiki/Spherical_Earth

>Obalanie teorii  BigBangu nie jest dla mnie celem samym w sobie, ot gdy
>słyszę jakiegoś zapaleńca który usiłuje mnie przekonać do swojej wiary w
>to, to przecie nawet się z nim nie kłócę, podobnie jak i w każdej innej
>kwestii polegającej na wierze zgłaszam tylko wątpliwości.

No ale trzeba mieć te wątpliwości, znaczy się, to nie powinny być wątpliwości wyssane
pięty.

22. Data: 2020-07-27 19:45:48

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/07/2020 o 22:06, m...@g...com pisze:
> Ci z prawa POmagajom czleKOwi POczuc ze zyje
> a wam z lewa od zawsze miary w tym brak wiec
> wychodzi ze umiecie jedynie dac POczuc ze siem
> umiera i to jeszcze jak! PO ubecku...

z milosci ten wpierdol dostawales, docen to

--
gazebo

23. Data: 2020-07-27 19:47:49

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/07/2020 o 06:24, Ilona pisze:
> [...]
rwszej-komunii-rodzice-daja-dobre-rady

> //to nie som obrzendy, tylko Sakramenty... biedna idiotko...!

nawet nie masz pojecia co piszesz piszac som :] i to jest zajebiste,
uzywasz muzulmanskiej nazwy na sklep halala

--
gazebo

24. Data: 2020-07-27 19:49:16

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/07/2020 o 08:53, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:

> Przyjmowanie Ciała Pana Naszego w Niebiesiech to, jak najbardziej, obrzęd magiczny.

a ty to gdzie to cialo przyjmujesz, przenosisz sie i wracasz? zajebiste :]
--
gazebo

25. Data: 2020-07-27 19:51:21

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/07/2020 o 21:15, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
recenzowanym
> czasopiśmie, czy ciągle znajduje się tylko "na grupach dyskusyjnych" i trzeba ją

no nie pisz takich rzeczy, w pewnych sferach o atlasowcach mowi sie
plaskoziemcy, namieszasz mu w glowie :]
--
gazebo

26. Data: 2020-07-27 19:57:40

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/07/2020 o 08:53, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
[...]

sorki, zle mi sie wbilo
--
gazebo

27. Data: 2020-07-27 23:28:56

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-27 14:09, trybun wrote:

> Dziwna osobowość z tego naszego Kviata. W każdym calu faszyzm i
> inkwizycja przez niego przemawia a on wymyśla innym od faszystów.. I to
> jego ciągłe powoływanie się na "zdrowie",. Pewnie niedawno wyszedł na
> "wolność " z Tworek.

Dokladnie wszytko zgodnie z instrukcjom dla aktywistow... i moze, nie
moze inaczej...?

//a ten 'sig, to rzeczywiscie wyglonda jak pozostalosc po jakiejs
traumie... a moze to po tym, jak Skinhedzi mu dupe skopali...?

28. Data: 2020-07-28 00:55:31

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 27 Jul 2020 07:53:50 +0200
doszła do mnie wiadomość <5f1e6c38$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
od Ilona <i...@u...net> :

>//tu jest dokladnie ten moment, w ktorym pan Krzysztof

Nie, nie ma żadnego momentu, ten pan ponad rok temu doczekał się nawet wpisu na blogu
"Kompromitacje":

https://kompromitacje.blogspot.com/2019/03/karon-dem
askuje-marksizm.html

"Nic im to nie pomogło. Karoń ich przejrzał.

Tak po prawdzie to przejrzał głównie Wikipedię, w dodatku dość pobieżnie, a jego
książka
to jeden wielki humbug."

Cytujesz tutaj bez przerwy bełkot idiotów i szurów, jak nie o karmie, to o marksizmie
orgonie, po co?

29. Data: 2020-07-28 04:50:49

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-28 00:55, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> [...]
> to jeden wielki humbug."
>
> Cytujesz tutaj bez przerwy bełkot idiotów i szurów, jak nie o karmie, to o

//takie czasy... trzeba czytac humbugi... wielkie humbugi...!

HISTORIA SZTUKI TYLKO DLA ORŁÓW

https://www.historiasztuki.com.pl/

WORLDMUSEUM - HISTORIA SZTUKI

https://www.historiasztuki.com.pl/index-sztuka.php

PRAWDZIWA HISTORIA KULTURY EUROPEJSKIEJ

https://www.historiasztuki.com.pl/index-kultura.php

//a po to cytuje zebys nie byl ciemniakiem...

30. Data: 2020-07-28 05:43:13

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Ci z prawa POmagajom czleKOwi POczuc ze zyje
> a wam z lewa od zawsze miary w tym brak wiec
> wychodzi ze umiecie jedynie dac POczuc ze siem
> umiera i to jeszcze jak! PO ubecku...

z milosci ten wpierdol dostawales, docen to
---
"z milosci" to ty dostales mocno za maly ;P
Dlatego jej nie doceniasz, ale nadrobisz ;)

Religiancki śmietnik w głowie
detorexum
Niemcow bijom... w Danzig...!
Szwecja