Re: Kleszcz

From: "Mirab" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Kleszcz
Date: Sat, 28 Jun 2008 09:28:13 +0000 (UTC)

Roman <C...@w...pl> napisał(a):

> Witam
> Trzy dni temu wyrwałem sobie kleszcza z okolic pachwin. Niestety w
> miejscu , w którym wbił się ów pasożyt wystąpił rumień co może wskazywać
> no początki boreliozy. Rumień z dnia na dzień coraz bardziej puchnie i
> swędzi. Niestety nie mam doświadczenia w tego typu sprawach i nie wiem
> czy udać się z tym do lekarza czy może za bardzo panikuje i jest to
> normalna reakcja skórna.
> Rumień można obejrzeć na
>
> http://www.geocities.com/miro_ivan/rumien.jpg
>
> Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam

Na nic nie czekaj. Udaj się z tym do lekarza. Nie istnieje pojęcie
charakterystycznego dla boreliozy rumienia. Zdjęcie, chociaż fajny miałaś
pomysł, nie odda realiów tego co Ci "rośnie".

Jeżeli lekarz zaleci leczenie przyjmij antybiotyk i śpij spokojnie. Inaczej
będziesz się martwić. A za dwa lub trzy lata (mam nadzieję że nie ale wszystko
jest możliwe) poczujesz że Ci serce kołacze albo drętwieją palce u stóp,
przeczytasz w internecie że to objawy boreliozy późnej, przypomnisz sobie o
tym rumieniu, i będziesz sie błąkać po szpitalach zakaźnych...

Pozdrawiam,

Mirab