Re: Kleszcz

From: tomek wilicki <t...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Kleszcz
Date: Wed, 02 Jul 2008 23:32:19 +0200

Mirab wrote:

> Nie, nie dlatego. Dlatego że rumień występujący w boreliozie jest reakcją
> miejscową. Inne objawy, objawy ogólne, występują rzadko. W znakomitej
> większości poza rumieniem nie ma żadnych innych objawów.
>
> Objawy, które opisałeś, charakterystyczne są dla infekcji uogólnionych.

sorki, moje reakcje alergiczne też wielokrotnie diagnozowano
jako "rumienie".

Jeśli nie ma reakcji ogólnoorganicznych, skąd pomysł, że chory ma boreliozę?
Bo ma czerwoną plamkę? Niemal każdy po ukąszeniu kleszcza ma.

> Proszę Cię więc gorąco, podaj gdzie dowiedziałeś się, że przyjęcie
> antybiotyku pogarsza rokowanie i zwiększa częstość powikłań kleszczowego
> zapalenia mózgu. Chcę wiedzieć czy mesz rację, bo sądzę że nie masz.

użyłem mózgu. Istnieje ciąg logiczny, w którym wszystkie elementy się
zazębiają. Wypisałem je wyżej. Znajdź błąd w tym ciągu, albo znajdź element
fałszywy.

> Niezastosowanie antybiotyku JEST błędem w sztuce. Innych błedów w tej
> materii nie ma. Cóż jest więc ważniejszego od leku, który zabija bakterię?

już kilka razy tłumaczyłem - w przewlekłej boreliozie antybiotyki nie radzą
sobie z bakteriami. Krętki wybierają za siedlisko obszary o spowolnionym
metabolizmie, np blizny, gdzie masowo są przechowywane formy
przetrwalnikowe, które mogą się uaktywnić nawet po roku. Powodzenia w
stosowaniu takich dawek metronidazolu, które "przelecą" wszystkie
zbliznowacenia w organizmie ludzkim osiągając stężenie wystarczające, aby
zniszczyć formę przetrwalnikową.

> Nie istnieją takie metody
> wzmocnienia odporności, przynajmniej z tych dostępnych dla "nas", żeby
> odwrócić równowagę sił.

chyba dla Ciebie. Bo dla mnie owszem, takie metody istnieją, nawet całkiem
sporo ich jest.

> A sama borelioza to czym jest - wakacjami nad morzem? To ciężka choroba,
> której powikłaniami może być kalectwo lub zgon.

dlatego też nie należy stosować wyłącznie mało skutecznych metod.

> Jeżeli nie ma objawów boreliozy późnej to znaczy że infekcje pokonałeś w
> jej stadium ostrym, albo, co jeszcze bardziej prawdopodobne, w ogóle się
> ona u Ciebie nie rozwinęła.
>
> Nie porównuj się więc w żaden sposób do osób, które przechodzą boreliozę
> przewlekła. To zupełnie inna sytuacja.

a czym niby ta sytuacja się różni? Tu mamy krętki w organizmie, które
przenikają wszędzie gdzie się, tu też mamy takie same krętki. Jedyna
różnica jest taka, że moje białe ciałka te krętki potrafiły zniszczyć.