Re: Klimatyzacja Fujitsu czy LG? Inwerter?

From: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
<grf49j$7e0$1@atlantis.news.neostrada.pl> <grg1qn$cf1$1@inews.gazeta.pl>
<grghtk$hrb$1@nemesis.news.neostrada.pl> <grh0p1$8ml$1@opal.futuro.pl>
<grhhkj$35f$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<grhomh$6m2$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<gri47f$i0j$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<gri61g$rga$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<49dca8da$0$29469$f69f905@mamut2.aster.pl>
<grihpc$fbg$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<49dce66e$0$29363$f69f905@mamut2.aster.pl>
<grj6ud$8f3$1@atlantis.news.neostrada.pl>
Subject: Re: Klimatyzacja Fujitsu czy LG? Inwerter?
Date: Thu, 9 Apr 2009 09:10:12 +0200

> no właśnie prawidłowo co pół roku a co roku to absolutne minimum. Wiem, że
> ludzie to olewają tylko później nie wiadomo skąd jakieś alergie czy
> przeziębienia, bo że śmierdzi to standard
> klima się nie włączy przy minusowych temperaturach, a mrozy jej nie
> szkodzą

A co ma przeziębienie do serwisowania klimy? Przeziębienie to wynik
przesadzania z schłodzeniem. I nic nie śmierdzi, bo śmierdzi grzybnia. I
klima oczywiście nie bedzie pracowała w ujemnych temperaturach bo od tego
jest zabezpieczenie ciśnieniowe. Czyli oprócz ewentualnego zapachu nic nie
pokrywa się z prawdą. Dalej nie widzę sensu serwisowania klimy co pół roku.
Jak układ jest nieszczelny to czynnik ucieknie szybciej, a jak szczelny to
spokojnie wytrzyma latami.