Re: Klimatyzator przenośny czy warto?

Data: 2008-03-27 17:27:34
Temat: Re: Klimatyzator przenośny czy warto?
Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl>

hans1 pisze:
> Czy warto kupic klimatyzator przenosny do ch?odzenia pokoju w domu podczas
> upa?ów? Czy kto? mia? z tym doswiadczenia? Czy sie sprawdza i czy nie oka?e
> sie kolejnym nieuzywanym meblem w domu?

ja jak mialem to sobie chwalilem, chociaz mialem to tylko w pokoju
jednym, to dawal rade (pod warunkiem ze przez okno nie nagrzewalo slonce)
ciezko bylo zejsc ponizej 19 stopni, ale to nie zamrazalka przeciez
a. pokoj 30m2

problem zostaje z odprowadzaniem ciepla, u mnie w miare dalo sie to
zrobic, gietka rura za okno, rolety spuszczone(tak, byly lekko pod
katem), wiele ciepla nie wracalo/wiele zimna nie ulatywalo

sa tez klimatyzatory takie, ze do srodka nalewasz wody i to jakos tam
dziala sobie... ale nie wiem - nie sprawdzalem co i jak

w kazdym badz razie ostatniego lata nie mialem tej zabawki i bardzo mi
bylo zle z tym

pozdr
doslaw

ale ja to w ogole jakis dziwny jestem... w aucie rzadko mam temp. wyzsza
niz 18-20 stopni.
przy obecnej pogodzie jest 18-19.5 nastawiane, bo troche za cieplo juz jest