Re: Klub Ludzi bez Telewizji //nie czytać, kto nie piecze!

11. Data: 2009-02-03 10:49:59

Temat: Re: Klub Ludzi bez Telewizji //nie czytać, kto nie piecze!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 03 Feb 2009 10:47:39 +0100, medea napisał(a):

> Gdzie? Margarynę można zastąpić masłem, zwykle tak robię. A budyń w tym
> przepisie robi się samemu z mleka i mąki. Nie widzę gotowych mas. Może o
> ten drugi przepis Ci chodzi?
>
> Ewa

Tez oczywiście nie używam margaryny, a co do budyniu w ogóle - własnie ją
zapytałam, co w nim jest złego. Zobaczę, co odpowie :->
Bo w budyniu zwykle jest tylko mąka ziemn., kukurydziana, cukier, zapach.

12. Data: 2009-02-03 10:50:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 03 Feb 2009 11:04:21 +0100, Bbjk napisał(a):

> Widziałam tam kątem oka wymienione jakieś śmietanfiksy i masy Delecty, a
> margaryna na wstępie już wybitnie "zachęciła" mnie do całości dzieła.
> Gdy ktoś podaje we współczesnych przepisie margarynę, zamiast masła, to
> już wskazuje, czego można się dalej spodziewać i jaką kuchnię praktykuje
> i poleca innym.
>
> Oczywiście, nie traktuj tego osobiście, rozmawiamy o przepisie -
> wiadomo, że można pozastępować różne produkty. Tylko jaki sens jest
> podawania receptur, które już z założenia należy modyfikować?

Nie rób, nie jedz i nie pieprz.

13. Data: 2009-02-03 10:53:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 03 Feb 2009 11:32:46 +0100, medea napisał(a):

> Czyli zwyczajnie się uprzedziłaś. W przepisie w linku jest tylko
> margaryna. Od tego przepisu z posta też mnie śmietan-fix odrzucił.

Jak się nie ma pojęcia o wyobrażeniu, to tak jest, że wszędzie widzi
szkodliwą chemię: smietan-fix to zwykła skrobia, zmodyfikowana, plus
glukoza. jedno i drugie to samo, co w kaszkach dla niemowlaków :-)
sztuka polega na tym, że wykorzystano tę skrobię do ustabilizowania
smietany, bo takie ma własności.baby to naprawde sa śmieszne czasem. //mowa
o bbjk

> Czasem najważniejsza jest inspiracja. :)

Otóż to.

14. Data: 2009-02-03 10:54:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 03 Feb 2009 11:49:50 +0100, Bbjk napisał(a):

> Te proponowane wyżej "pyszotkowate" margaryny i inne śmietanfiksy
> kojarzą się w najlepszym przypadku mocno siermiężnie i nic dziwnego, że
> uprzedzają do wytworu, a zestawienie z infantylną nazwą daje komiczny
> efekt.
> Ale to już na marginesie.

Jestes prześmieszna :-)
czytałas chociaż skład smietan-fixu? - To się dowedz, że jest tam glukoza
(łoj, ale chemia siermiężna!) oraz skrobia modyfikowana, która zawieraja
kszki dla niemowlat i czekolada tudzież inne słodycze, które wtrajasz
codziennie, nie grymaszac, że za proste jak dla twojego wykwintnego
podniebienia.
Co za durna baba.

15. Data: 2009-02-03 11:24:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Te proponowane wyżej "pyszotkowate" margaryny

Szlachecka wykwintność (ie, hie...) chyba idzie u Ciebie w parze ze
sprawnością mózgu, na tyle, aby sobie masło tu wstawić?

> [...]
> kojarzą się w najlepszym przypadku mocno siermiężnie i nic dziwnego, że
> uprzedzają do wytworu, a zestawienie z infantylną nazwą daje komiczny

Skrobi szanowna pani nie ji? - ależ skąd, ziemniaczków nie tykamy!

Zmień sobie nazwe na "Pani Walewska". I juz lepiej, co?
Pozerka.

16. Data: 2009-02-03 11:41:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Feb 2009 11:54:59 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> kszki dla niemowlat i czekolada tudzież inne słodycze, które wtrajasz
> codziennie, nie grymaszac, że za proste jak dla twojego wykwintnego

I paniusia, Z domu Cebula.

17. Data: 2009-02-03 12:07:31

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lut, 12:41, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> I paniusia, Z domu Cebula.- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

He..he, sikam ze śmiechu, jedna baba drugiej babie...

18. Data: 2009-02-03 12:16:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Feb 2009 04:07:31 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> He..he, sikam ze śmiechu, jedna baba drugiej babie...

Masz trudności z utrzymaniem moczu...

19. Data: 2009-02-03 15:15:25

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lut, 13:16, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Masz trudności z utrzymaniem moczu...- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Hm, może...

20. Data: 2009-02-03 15:24:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Feb 2009 07:15:25 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> Hm, może...

To nie trzeba się tyle śmiać.

33 posty o mnie i do mnie :-DDD
OBIADOKOLACJA