bylo: Kluseczki ze szpinakiem; jest: ZROBIONE :)

1. Data: 2002-07-09 07:41:57

Temat: bylo: Kluseczki ze szpinakiem; jest: ZROBIONE :)
Od: "Michal Waszkiewicz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupe !
Chcialbym podzielic sie pozytywnym doznaniem zwiazanym z opatentowywaniem
kluseczek szpinakowych.
Inspirowany Makielka i jego radosna relacja z Kleparza postanowilem dokonac
kluseczek ze szpinakiem.
Jako ze nie notowalem proporcji, a skladniki dobieralem na nosa, nie moge
powiedziec, ze to TEN SAM przepis. Zrodlo inspiracji jednakowoz pozostaje
jednoznaczne :)
Serek ricotta czy tez nawet mascarpone byly chwilowo nieosiagalne,
zamienilem wiec je na puszysty jogurtowy twor w kubeczku z napisem Almette -
oczywiscie bez zadnych dodatkow [szczesliwie udalo sie nie sprofanowac
dania]. Do tego ok. 30 dag szpinaku [ugotowac, odsaczyc, posiekac]. Serek
polaczylem ze szpinakiem i dosypalem tyle drobnej bulki tartej, ile pasowalo
do uzyskania dobrej konsystencji. Do tego jeszcze sol i pieprz i - po
niezbyt dlugim namysle i nieudanej retrospekcji maklowiczowego programu -
czosnek w duzych ilosciach (doskonale spasowal !)
Wszystko w postaci dowolnie formowanych kluseczek na osolony wrzatek na
jakies 2 minutki - az wyplynie.
Do tego stopione maselko.
Pychotka...

Pozdrawiam,
MW

P.S. Proporcje (1 serek, 30 dag szpinaku) wystarczyly na zapelnienie po
brzegi dwoch zoladkow :)

1. Data: 2002-07-09 08:05:12

Temat: Re: Kluseczki ze szpinakiem; jest: ZROBIONE :)
Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zamienilem wiec je na puszysty jogurtowy twor w kubeczku z napisem
Almette -
> oczywiscie bez zadnych dodatkow [szczesliwie udalo sie nie sprofanowac
> dania].

Jogurtowy Almette?
W jakim on opakowaniu jest? Takej "kobialce" ? Bo nie kapuje...

Magda

1. Data: 2002-07-09 08:24:00

Temat: Odp: Kluseczki ze szpinakiem; jest: ZROBIONE :)
Od: "Michal Waszkiewicz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W klasycznej "kobialce". Chyba niebieski.
MW

Użytkownik slonko <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:age5hp$i2f$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-07-09 09:37:41

Od: maniek <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

te male opakowanie serka, czy jakies duze....???
duzo cza tej bulki tartej... co myslisz o wymieszaniu jej z otrebami...
pytam bo nie wiem czy do sklepu isc po buleczke tarta... :)
dzieki i pozdrowka
maniek

1. Data: 2002-07-09 11:14:07

Od: "Michal Waszkiewicz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wystarczylo mi 150g, a bulki tartej sypnalem pewnie z pol szklanki, max
2/3 - chociaz oceniam to na oko. Na otrebach nie znam sie zupelnie. W
oryginale opcja byl grysik, ale wtedy wszystko musialo polezec w spokoju
czas dluzszy, coby grysik sie przegryzl i rozmiekl. Z bulka wyszlo
zadziwiajaco proste :)

pzdr,
MW

Użytkownik maniek <z...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@i...pl...

1. Data: 2002-07-10 06:25:42

Od: maniek <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za rady i przepis :) wyszly super :)
juz sama masa serka i szpinaku mnie zainspirowala, ze o malo w misce nic
by nie zostalo... :)))
> [...]

> oryginale opcja byl grysik, ale wtedy wszystko musialo polezec w spokoju
> czas dluzszy, coby grysik sie przegryzl i rozmiekl. Z bulka wyszlo

ogóreczki kiszone
To będzie Bardzo Smaczny Weekend z MniamMniam.pl!
Archiwum grupy - jak, gdzie?
bita smietana
Witajcie po powrocie!