Kluski kładzione z jabłkami

1. Data: 2003-02-12 21:23:56

Temat: Kluski kładzione z jabłkami
Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

KLUSKI KŁADZIONE Z JABŁKAMI
Składniki na 6 porcji
30 dag mąki
2 jajka
? szklanki mleka
2 jabłka
2 łyżki masła
1 łyżka tartej bułki
szczypta soli
1) Mąkę jajka mleko sól i 2-3 łyżki wody wymieszać na jednolitą gęstą masę
po czym drewnianą łyżką mocno wyrabiać ciasto aby weszło w nie dużo
powietrza.
2) Jabłka umyć obrać oczyścić z gniazd nasiennych i zetrzeć na tarce do
jarzyn. Następnie dodać do ciasta i dobrze wymieszać.
3) Do płaskiego rondla wlać 2 litry wody i zagotować. Metalową łyżeczką
maczaną w wodzie nabierać małe porcje ciasta i kłaść do wrzącej osolonej
wody. Kluseczki zamieszać zagotować pod przykryciem następnie odkryć
i gotować 3 minuty. Podawać polane stopionym masłem z tartą bułką.
Kluski można podawać również polane sokiem owocowym.
Informacja o produkcie
Kalorie Zawartość tłuszczu
1380 razem - na 6 porcji230 kcal - 1 porcja Mała
Źródło wit. C.
Czas 1 h i 15 min.

Smacznego

Aguś