Knedle ze śliwkami :-)

51. Data: 2015-10-03 18:43:17

Temat: Re: Knedle ze śliwkami :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 03 Oct 2015 16:59:59 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-10-03 16:35, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Ale To TY masz takie zajebiste linki, nie ja ja ja

Reguła u Ciebie to czepianie się literówek, kiedy właśnie jesteś w
odwrocie.

52. Data: 2015-10-03 19:04:52

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-03 o 00:27, Pszemol pisze:
> Te moje to nie "założenia". To wyniki obserwacji grubasów.
> Oni przeważnie twierdzą że nie jedzą dużo tylko otyłość
> zwalają na inne przyczyny: a to powolny metabolizm,
> a to ciążę, a to siedzący tryb pracy, a to starszy wiek itp, itd...
> Ale wszyscy nie jedzą dużo, wręcz jedzą bardzo mało :-)
> Takie zaprzeczanie rzeczywistości - ot co.

Tia... gotowi są nawet zrobić sobie serię bardzo kosztownych badań np.
na różne tzw. nietolerancje. A jak z nich wynika, że są zupełnie zdrowi,
to wydają się rozczarowani. ;)

Ewa

53. Data: 2015-10-03 19:08:55

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Reguła u Ciebie to czepianie się literówek, kiedy właśnie jesteś w
> odwrocie.

Ile bierzesz za papierodiagnozę?

54. Data: 2015-10-03 19:18:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Oct 2015 10:00:05 -0500, Pszemol napisał(a):

> No właśnie o tym było :-)
>
> Nie istnieje otyłość z jedzenia zamało.
> Taka otyłość jest *fizycznie* niemożliwa.
> Otyłość bierze się z jedzenia zadużo. Kropka.
>
> Twoje zdanie "różne są przyczyny otyłości" należy rozumieć
> precyzyjniej tak: "różne są przyczyny tego, że człowiek je
> więcej niż jeść potrzebuje i gromadzi wtedy nadwyżkę wagi".
>
> Bo to, że jakieś zażywane lekarstwo czy też jakaś cecha
> charakteru wpływa na to, że jesz więcej niż potrzebujesz jeść
> nie zmienia faktu, że otyłość bierze się z jedzenia za dużo.
> Innej otyłości nie ma. Taka jest fizyka i biologia :-)

Dlaczego po raz kolejny muszę Ci wykazywać, że wciąż ZA MAŁO wiesz? -
zaczyna mnie to już męczyć.
http://czasopisma.viamedica.pl/fzm/article/view/2867
3
"Problem otyłości, którą określa się mianem epidemii XX i XXI wieku, dotyka
stale rosnącej
populacji, zwłaszcza w krajach rozwiniętych. Poza otyłością pierwotną,
spowodowaną
dodatnim bilansem energetycznym, wyróżnia się również otyłość wtórną.
Otyłość wtórna
najczęściej jest konsekwencją wielu chorób o podłożu hormonalnym i
genetycznym. Jedną
z przyczyn są zaburzenia w funkcji podwzgórza, między innymi guzy, urazy, a
także wrodzone
zespoły, takie jak zespół Pradera Williego oraz Bardeta-Biedla. Do innych
przyczyn
odpowiedzialnych za rozwój otyłości wtórnej zalicza się niewydolność
przysadki, zespół Cushinga,
niedoczynność tarczycy.
Otyłość może być konsekwencją stosowania leków, między innymi
glikokortykosteroidów
oraz niektórych leków przeciwdepresyjnych. Ponadto w zespołach
genetycznych, takich
jak zespół Downa, Turnera i Klinefeltera, obserwuje się tendencję do
tycia."

Oznacza to, że otyłość powstaje także na skutek zaburzonej (z różnych
chorobowych przyczyn) przemiany materii - substancje pokarmowe zamiast być
w większości spalane, przetwarzane są głównie na tłuszcz, niezależnie od
tego, jak MAŁO dana osoba je i jak dietetycznie. Tu oczywiście chodzi o
wszelkie uzyskiwane nadwyżki ponad minimum życiowe/energetyczne. Przy
takiej gospodarce tkanka tłuszczowa szybko zaczyna stanowić problem.

Do wszystkiego powyższego należy dodać tzw wodną puchlinę, czyli nadwagę
powstającą w wyniku chronicznych chorobowych obrzęków.

Tak więc, Osiołku, grubasy to niekoniecznie ludzie przejadający się.

55. Data: 2015-10-03 19:19:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 03 Oct 2015 17:00:59 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-10-03 15:00, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

i-wegierki-id850.html

> Ty czytasz, co wlepiasz?

Ty jak zwykle wiesz, czego się czepić - KLUCZOWEJ rzeczy :->

56. Data: 2015-10-03 19:19:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 03 Oct 2015 17:05:19 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-10-03 16:01, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> U made my sobota.

Literówki nie znalazłaś żadnej, to chyba nie.

57. Data: 2015-10-03 19:24:45

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

i-wegierki-id850.html

> Ty jak zwykle wiesz, czego się czepić - KLUCZOWEJ rzeczy :->

Taki dar
U świętych byś nie zwątpiła.

58. Data: 2015-10-03 19:29:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 03 Oct 2015 19:08:55 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-10-03 18:43, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Ile bierzesz za papierodiagnozę?

darmo.
No ale przecież prawdę napisałam - kiedy nie masz argumentu, czepiasz się
pierdół.

59. Data: 2015-10-03 19:29:21

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-01 o 21:11, Ikselka pisze:

> Chba z mirabelkami te knedle 333-)

tak pobocznie, ja wiem że nasze knedle a czeskie knedle to inne innosci,
ale taka perełka:
Praga. Jeden zniecierpliwiony turysta strasznie się awanturował w
restauracji. Czeska obsługa zwabiła go do kuchni, skąd długo nie
wychodził. Policja zaalarmowana przez znajomych turysty znalazła go
siedzącego przy kuchennym stoliczku. Nie wołał o pomoc, nie krzyczał,
milczał. Pewnie dlatego, że miał zaknedlowane usta.

pozdrawiam milcząco
Stefan

60. Data: 2015-10-03 19:30:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 03 Oct 2015 19:24:45 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-10-03 19:19, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

i-wegierki-id850.html

> Taki dar
> U świętych byś nie zwątpiła.

No. Krzyż nosisz spory.

Grochówka bez grochu...
Wypiekacz do Chleba Zelmer - sprzedawca NEONET
Matiasy - ktokolwiek widział, ktokolwiek wie
Diabelskie papryczki chili :-)
bezglutenowy chleb z ograniczeniami