Re: Kochajmy dewocjonalia.

From: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kochajmy dewocjonalia.
Date: Sat, 20 Feb 2010 22:13:15 +0100

sobota, 20 lutego 2010 16:50. carbon entity 'Chiron' <e...@o...eu>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Jak na buddystę- bardzo mało uduchowione. Moja nauczycielka buddyzmu (ta
> po Uniwersytecie Buddyjskim) opowiadała mi, że mieli mistrza, który miał
> kontakt z Szambalą. Twierdził, że w różne miejsca wysyłają swoich
> "agentów", których zadaniem jest między innymi coś, co objawia się
> podnoszeniem nastroju. To znaczy: sama ich obecność sprawia, że ludzie
> gnębieni przez tyranów stają się weseli, mogą funkcjonować w takim
> świecie- podnosząc ogólną świadomość ludzkości, aby dojść do takiego
> poziomu świadomości, przy którym nastąpi coś w rodzaju reakcji
> [...]

Wiesz, ja ogólnie jestem radosny. Teraźniejszość i bliska przyszłość jest
jak najlepsza, prawdopodobnie w ciągu kilku najbliższych lat uda mi się
doprowadzić do końca kilka moich planów i dążeń. Może za kilkanaście do
dwudziestu paru lat dam dobry start swoim dzieciom (zamierzam w ciągu
najbliższych lat nie tylko zająć się porządnie tworzeniem literatury, ale i
założyć rodzinę). Ale są w tym raju i zgrzyty, które za czterdzieści,
pięćdziesiąt lat mogą spowodować niezłą nawałnicę.

Nie mam aż tyle przeciwko muzułmanom, co mój nauczyciel. Niech sobie żyją w
swoich ojczyznach jak chcą, jeśli im to odpowiada, chociaż to, jak rodzina
traktuje u nich młode dziewczyny, na jaką skalę ich naturalne emocje są
tłumione w imię układów polityki tej wielkiej i tej drobnej rodowej
międzysąsiedzkiej, nie jest najlepsze dla ich zdrowia psychicznego. I to,
że stworzyli system, w którym nie ma miejsca na inne działania niż
monitorowane i pod kierunkiem, którą to zasadę (szarijat) chyżo i ochoczo
kopiują teoretycy i praktycy New World Order oczywiście wykorzystując siłę
korporacji i bardziej techniczne środki inwigilacji i przymusu. Muzułmanie
to dla nich wzór idealnych nie wychylających się poddanych, a dhimma to
wzór w jaki zamierzają ustawić stosunki z religiami. Nic dziwnego ---
niejaki Adam Weishaupt to był spadkobierca Nizarytów od Starca z Gór.

Ale niechaj no na dziesięć fur beczek furgonów Wielkich Grzmotów imigranci z
krajów islamskich nie próbują narzucić swoich reguł Europejczykom, którzy
już ładne dwa tysiące siedemset lat z okładem (licząc od pierwszych
Olimpiad i założenia grodu Wilczycy) rozwijają swoją cywilizację na
subkontynencie za Fenickim Bajorem i wiedzą, co robią... a przychodzi tu
jakiś Arab Saudyjski, Persa czy Turkoman i mówi nam, co mamy jeść i pić i z
kim spać i w ogóle "uczy księdza dzieci robić" i przerabia nasze zmurszałe
imperium starożytnych bogów i posągów na talibański raj z bajek tysiąca i
jednej nocy... bo jak nie, to kęsim kęsim! ;)

Napisałem kiedyś taką pełną wisielczego humoru piosenkę na jednej z grup
rozrywkowych, którą na pewno nauczę śpiewać nie tylko moje dzieci i wnuki,
ale i całą Polskę. Uwaga, niepoprawne politycznie w najwyższym stopniu i
zawiera trzy rzeczowniki o gramatycznym temacie wulgarnym tudzież
niepomierną ilość bluźnierstw, ale już za pół wieku może być aktualne. Ze
specjalną dedykacją doktorowi Ali, jeśli to czyta:

CHWAŁA AŁŁACHOWI
(na nutę orientalną)

chwała ałłachowi nam chałwa i chałła
jaki patałłach ten mułła abdałła
rachatłukum bum bęc pac maszerują janczary
mehtery seraskiery gubiąc szarawary

ja się napiję dobrą rakiję
przyniosę na zawiję to mułła mnie nie zbije
sam się zasrałłach jeszcze napije
i Hasanowi nóż w dupę wbije

efendi Mustafa uważaj pan
tu nie Istambuł tu Lechistan