Kochajmy dewocjonalia.

111. Data: 2010-02-22 18:29:25

Temat: Re: Kochajmy dewocjonalia.
Od: "sweet.graa`l'" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał

> Oczywiscie, ze nie bylo w tym nic gorszacego.
> Skad u Ciebie wniosek, ze twierdze inaczej?
=======
Skąd więc nazwa "niepokalane poczęcie" ?

> Szanuje to :) I tego samego oczekuje od Ciebie.
==
:o) Ok.

> Dobry Bog dal mi wolna wole, a wraz z nia prawo
> wyboru. Tak wiec podziekuje Ci za rozmowe :)
> Pozdrawiam,
> F.
==
:o) I ja dzięki.

zdarBrat

112. Data: 2010-02-22 18:30:45

Od: "sweet.graa`l'" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał

> To _wiara_.
> Ja _wierze_.
> Jako katoliczka wierze w to, ze Maryja miala jednego
> jedynego syna - Jezusa. Syna Bozego.
===
Przecież to bez sensu :o) i na dodatek kłóci się z NT,
a także s ST.

> Pozdrawiam,
> F.

zdarBrat

113. Data: 2010-02-23 01:01:43

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 22 lutego 2010 18:40. carbon entity 'Fragile'
<s...@o...pl> contaminated pl.sci.psychologia with the following
letter:

> To _wiara_.
> Ja _wierze_.
> Jako katoliczka wierze w to, ze Maryja miala jednego
> jedynego syna - Jezusa. Syna Bozego.

Co nie powinno tobie przeszkadzać w przyjęciu, że Józef miał dzieci z
poprzedniego małżeństwa. Czyli Jezus, nawet jeśli był dzieckiem adoptowanym
przez Józefa, miał w rodzinie braci. Sprzeczność rozwiązana.

114. Data: 2010-02-23 13:57:55

Od: "sweet.graa`l'" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> napisał

> [...]
> adoptowanym
> przez Józefa, miał w rodzinie braci. Sprzeczność rozwiązana.

Nie do końca, ponieważ gdyby Józef miał dzieci jedynie z poprzedniego
małżeństwa, Żydzi by nie mogli sobie tak po prostu mówić:

Jn 6:42
42. I mówili: Czyż to nie jest Jezus, syn Józefa, którego ojca i matkę my
znamy?
Jakżeż może On teraz mówić: Z nieba zstąpiłem.
(BT)

Bo by im Jezus musiał dać wyjaśnienie, skoro sam twierdził, ze jest prawdą.
A wyjaśnienie musiałoby6 wyglądać mn9iej więcej tak:
Kochani, nie jestem synem Józefa, lecz Boga, który to
zapłodnił moją matke Maryję :o)

zdarBrat

115. Data: 2010-03-02 13:58:43

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:hlv9a0$1en$3@news.onet.pl...
> [...]
> letter:

> Co nie powinno tobie przeszkadzać w przyjęciu, że Józef miał dzieci z

Moglabym rowniez przyjac, ze to dzieci zmarlego brata Jozefa,
ktore Jozef wychowywal.
Moglabym rowniez przyjac, ze to dalecy krewni.
Nic mi nie przeszkadza rowniez w przyjeciu, ze Jozef
nie mial dzieci.
I nic mi nie przeszkadza w przyjeciu, ze mowiac "bracia i siostry"
Jezus zwracal sie do kazdego, kto wypelnia wole Ojca w Niebie.
W ksiazce "Saint Joseph. His Life and his Role in the Church Today"
autorstwa Louise Bourassa Perrotta mozna troche o tych roznych
interpretacjach poczytac.

> Czyli Jezus, nawet jeśli był dzieckiem adoptowanym
> przez Józefa, miał w rodzinie braci. Sprzeczność rozwiązana.

Tylko wiesz... Po pierwsze wiara to nie rozwiazywanie sprzecznosci :)
Po drugie ja nie poszukuje tutaj (w tym temacie) rozwiazan sprzecznosci.

Pozdrawiam :)
F.

116. Data: 2010-03-02 14:01:15

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile wrote:

> Tylko wiesz... Po pierwsze wiara to nie rozwiazywanie sprzecznosci :)

Ba, często to tych sprzeczności tworzenie ;-)

Stalker

117. Data: 2010-03-02 14:07:37

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Mar, 15:01, Stalker <t...@i...pl> wrote:

> Ba, często to tych sprzeczności tworzenie ;-)
>
> Stalker

Coz, niedowiarek tak to moze odbierac ;)

Pozdrawiam,
F.

118. Data: 2010-03-02 14:09:02

Od: "al _|\) `'" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał

> Ba, często to tych sprzeczności tworzenie ;-)
> Stalker
==
Jak to ?

al_|) `'

119. Data: 2010-03-02 14:12:30

Od: "al _|\) `'" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Jak to, nie interesuje Cie prawda ? :o/

zdar
al_|) `'

Ps. Czyżby brak wiary w możliwość dojściado prawdy ?

120. Data: 2010-03-02 14:14:20

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

al _|) `' wrote:
> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał

> ==
> Jak to ?

No bo jak tu teraz pogodzić np. naukowe podejście do początków życia
z takim choćby żebrem Adama, że o samym Adamie nie wspomnę? ;-)

Stalker

POMOCY !!!
Wszystkiego, Vilar!
Kólka na czole?