Kociolek

1. Data: 2003-06-26 15:36:39

Temat: Kociolek
Od: "Skrapi" <s...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ma ktos jakis dobry pomysl na kociolek, co, ile, jak, .... wszystkie opinie
mile widziane.

1. Data: 2003-06-27 14:46:30

Temat: Re: Kociolek
Od: d...@b...com.pl (Daniel Walas) szukaj wiadomości tego autora

jaki kociolek masz na mysli? taki nad ognisko?
pozdrawiam
Daniel

1. Data: 2003-06-27 20:21:39

Od: "Aleksandra" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, chodzi wlasnie o taki kociolek nad ognisko :-D

Alex :)

1. Data: 2003-06-27 20:26:15

Od: "Skrapi" <s...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksandra wrote:
> Tak, chodzi wlasnie o taki kociolek nad ognisko :-D
>
> Alex :)

Dzieki za podpowiedz Alex....tak wlasnie o taki kociolek mi chodzilo :)

--
---> C64 + Liczydło <---
Pozdrawiam SKRAPI

1. Data: 2003-06-30 08:12:48

Od: d...@b...com.pl (Daniel Walas) szukaj wiadomości tego autora

wlasnie taki kociolek sobie zafundowalem na wegrzech. z miedzi i do
tego masywny trojnog. zafascynowalo mnie pasterskie zycie i bardzo
zapragnalem pokucharzyc w czyms takim. w zasadzie robilem tylko jedna
potrawe - zupe gulaszowa, ktora uczyli mnie robic mlodzi wegrzy.
daruje przytaczanie tego przepisu, bo nie jestem zbyt dobry w opisach.
ale tu jest link:
http://www.budapeszt.infinity.waw.pl/qchnia/zupag.ht
ml
zamiast wolowiny stosowalem czerowna wegierska kielbase. bylo pycha.
no i nie robilem kluseczkow.

a tak z innej beczki. w takim kociolku mozesz robic na biwaku
najrozniejsze potrawy. teraz jest taka obfitowsc warzyw, ze pomyslow
nie popwinno ci zabraknac.

latwiej sie kontroluje gotowanie, kiedy kociolek stoi na palniku, no
ale nie ma takiej frajdy i zapachu, jak postawisz go na ognisku.

zycze udanego gotownia i pozdrawiam
Daniel

On Fri, 27 Jun 2003 22:21:39 +0200, "Aleksandra" <m...@b...gnet.pl>
wrote:

>Tak, chodzi wlasnie o taki kociolek nad ognisko :-D
>
>Alex :)
>
>Użytkownik "Daniel Walas" <d...@b...com.pl> napisał w wiadomości

>opinie

Maslo czosnkowe
Rozdrabniacz??
Wędzenie ciekawe linki
panierowanie ryby
Robimy swojską kiełbaskę :) mniam (długawe )