Re: Kolejne sondaze wyborcze OBOP cz. 3

Data: 2006-02-17 08:22:19
Temat: Re: Kolejne sondaze wyborcze OBOP cz. 3
Od: "tren R" <p...@b...plonk>

"Duch" <n...@n...com> napisał(a):

> Zaraz, zaraz, jezeli obniza sie podatki, to jest mniej pieniedzy dla
> budzetu,
> a to oznacza mniejsze *wydatki*, czyli również mniejsze wydatki socjalne.

> Hahaha - przepraszam, ale to tylko slogan. Zreszta jakis czas temu
> Korwin sie z tego wysmiewal.
> Wiec co on pisal: w zalozeniu panstwa liberalnego jest to,
> ze przez panstwo przeplywa MNIEJ kasy. Panstwo mniej zabiera,
> i mniej rozdaje. Generalnie ma MNIEJ kasy.
> A panstwo socjalne ma WIECEJ kasy.

duchu, pardonsik
ale wycofuję się z tej dyskusji
nie mam sił :)
na koniec tylko powtórzę raz jeszcze - obniżenie zbyt wysokich podatków
prowadzi do wzrostu dochodów panstwa. i basta.
a jesli się z tym nie zgadzasz, to nie zgadzasz się z ekonomią, a nie ze
mną
oraz z rzeczywistością - w tym polską. wspominałem o podatku CIT - jego
obniżenie u nas doprowadziło do zwiększenia dochodów.

bywaj zdrów

--
Chuck Norris doliczył do nieskończoności. Dwa razy