Re: Kolejne sondaze wyborcze OBOP cz. 3

Data: 2006-02-17 11:45:15
Temat: Re: Kolejne sondaze wyborcze OBOP cz. 3
Od: "tren R" <p...@b...plonk>

Amnesiak <a...@T...pl> napisał(a):

> Podobieństwo polega na chęci wcielania w życie pomysłów, które są
> sprzeczne z dominującym w obu społeczeństwach wzorcach sprawiedliwości.

juz ty mi pokazałeś swój wzorzec sprawiedliwości pisząc o uderzaniu
podatkami.
pomysł podatku liniowego nie jest sprzeczny z wzorcem sprawiedliwości tylko
stoi najwyraźniej ością w gardle politykom, którzy w rozmaity sposób
korzystają z zagmatwanego systemu podatkowego i mamią publicity sloganami o
ucisku najbiwedniejszych i prosperity najbogatszych. to ludzi w oczy kole,
a nie jakis tam wydumany wzorzec.

> A także na
> tym, że skutkiem takiej polityki (bo rzecz dotyczy nie tylko Tuska, ale
> praktycznie wszystkich dotychczasowych ekip rządzących w RP) jest sukces
> ugrupowań populistycznych.

każdy ma takiego leppera na jakiego sobie zasłużył. mam wrażenie, że
istnienie ugrupowń populistycznych jest naturalną koleja losu, albowiem
zawsze będą istnieli ludzie którzy będą słyszeć to, co chcą usłyszeć i
zawsze będa istnieli politycy, którzy to sprytnie wykorzystają. nihil novi
sub sole.

--
Stirlitz usłyszał pukanie do drzwi. Otworzył je. Za drzwiami stał kotek.
- Chcesz mleczka, głuptasku? - spytał czule Stirlitz.