Re: Kolejny raz - Ptasia grypa - Jak to jest z jajkami ?

From: "centurion" <c...@t...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Kolejny raz - Ptasia grypa - Jak to jest z jajkami ?
Date: Sat, 22 Oct 2005 11:22:11 +0200

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
news:110cqv4r4zqmb.dlg@konto.kaji...

> No to teraz może być problem, bo jajek pewnie nie będzie w
> sklepach/warzywniakach :-(

Nie wydaje mi się. Jajka będą dokąd ludzie będą kupować.
A nawet jak zaprzestaną to cena spadnie, ale będą w sklepach.
Mnie frapuje tylko to , że jak w wiejskim gospodarstwie
domowym zaczną padać kury to rolnik zamiast zawiadomić
służby weterynaryjne będzie się starał szybko i po cichu
sprzedać padłe ptakii jajka . Taką już mamy mentalność Kalego
na naszej wsi. I to nie tylko wina przysłowiowej chłopskiej
chytrości. To również efekt biedy.
A jeżeli zakażenia powstaną wirus zmutuje i zaczniemy się
zarażać wzajemnie.
Ciekawe jak wygląda stały nadzór weterynaryjny nad
gospodarstwami wiejskimi ?
Czy jest ? A może minister uważa że zamknąć kury i sprawa
została załatwiona ?
To nawet bardzo prawdopodobne w naszych realiach.
Bo po co płacić weterynarzom ?
Lepiej w to miejsce wybudować kolejną świątynię
opatrzności ...... ( dodać co jeszcze wolne).
centurion