Re: Kombiwar

From: "Witold Szczechura" <w...@n...net>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Kombiwar
Date: Wed, 11 Oct 2000 17:34:09 +0900

Magdalena Gierlotka <m...@c...pl> wrote in message
news:8s0vlh$8e0$1@news.tpi.pl...
...Wg mnie mozna zrobic w nim prawie to wszystko, co w
> piekarniku. Prawie, bo nie wiem jak z ciastami. Czy ktos piekl w
kombiwarze?
> Wydaje mi sie to niemozliwe z np biszkoptem, bo jest zbyt delikatny, ale
> jakies kruche ciasto? Najtrudnie jest chyba utrafic z czasem
> kombiwarowania - ja to robilam metoda prob i bledow:)
> Pozdrawiam
> Magda

Kombiwar uzytkowalam przez kilka lat z braku piekarnika. Faktycznie
znakomity jest do wszelkiego miesiwa (jak tradycyjny piekarnik), kurczakow,
ziemniakow, podgrzewania czy rozmrazania. Ale pieczenie ciast zarzucilam po
kilku nieudanych probach. Ciasta typu wuzetka, czy murzynek po przepisowym
czasie i temperaturze mialy zupelnie surowy srodek. Dalsze dopiekanie ich
dawalo bardzo gruba i twarda skorke. Biszkopta nawet nie probowalam piec,
ale szarlotka mi sie kiedys udala.

Beata