Kompot

1. Data: 2000-11-02 10:27:50

Temat: Kompot
Od: "Danka" <j...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

Mam maly sloiczek kompotu ze sliwek. Mam ochote na cos z zastosowaniem tych
sliweczek, ale nie bardzo wiem, co z nich zrobic - oprocz natychmiastowego
zjedzenia. Jakies pomysly?
Pozdr.,
Danka

1. Data: 2000-11-09 16:56:28

Temat: Re: Kompot
Od: "Hanna Łabędź" <m...@p...ckp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Danka" <j...@z...nl> napisał w wiadomości
> [...]
tych
> sliweczek, ale nie bardzo wiem, co z nich zrobic - oprocz natychmiastowego
Jeśli jeszcze nie zjadłaś tych pysznych śliwek, to koniecznie upiecz z nimi
ciasto - na bazie kruchego,czyli trochę mąki, proszku do pieczenia, jajko,
śmietana, margaryna, cukier, szczypta soli - wszystko zagnieść, rozłożyć na
blachę, na to położyć te pyszne śliwki, posypać je koniecznie cynamonem i
piec. Smacznego.
Anka

Re: cappucino z ekspresu?
Specialy z Australii?