Re: Komputer a ciąża

From: "Sylwia Haliżak" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Komputer a ciąża
Date: Tue, 16 Jul 2002 21:57:03 +0200

"Rena" <r...@p...pl> wrote in message news:ah1n54$2oao$1@pingwin.acn.pl...
> ale jest mnostwo zawodow, gdzie kobieta ciezarna caly dzien jest w
> pozycji siedzacej i nie ma dostepu do kompa, a przepisy BHP tego nie
> zabraniaja (ze tylko 4 godz. w pozycji siedzacej) - czy sie myle?

Wiesz, też o tym pomyslałam, ale być może w świetle przepisów BHP
pozycja zajmowana przy komputerze różni się od innych pozycji siedzących ;-)
Jak byłam w ciąży też sie bałam o ten komputer, w pierwszym trymestrze pracowałam
w call center, gdzie komputerów było ze 100, albo i więcej. Ale tak naprawdę
nikt nie udowodnił, że promieniowanie jest szkodliwe. Chociaż zaleca się kobietom,
aby nie siadały przodem do tyłu monitora, gdzie to promieniowanie jest największe.
Pamiętam, że jak kiedyś wyraziłam swoje obawy koledze, to mnie wyśmiał
mówiąc, że telewizor też promieniuje i telefon i mnóstwo innych rzeczy.

Pozdrawiam
Sylwia