Re: Komputer i decyzje cd

Data: 2010-02-05 10:36:39
Temat: Re: Komputer i decyzje cd
Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl>

Użytkownik "Reda rt" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
news:hkgrhg$qgd$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Maciej Woźniak" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> W takim sensie, że im wyżej, tym bardziej kontrolujesz swoje życie.
> Dosłownie - albo jesteś zwierzęciem, które każdy kto chce kopie,
> albo jesteś tym, który wybiera, czy zwierzęta kopać, czy okazywać
> im troskę.

Chwilę, chwilę. Zalewasz. Czy naprawdę jak wybiorę, czy
kopnąć zwierzę, czy nie, to wykluczy możliwość, że ktoś
mnie skopie?
Mnie się zdaje, że jest odwrotnie. Zwierzę - jak chce,
to gryzie/kopie, jak nie chce - nie gryzie i nie kopie.
Im bardziej jestem tym, co świadomie wybiera, tym
bardziej nie mogę kopać i gryźć.

Oczekuję na drugą część odpowiedzi. Dla kogo tak
jest idealnie?