Re: Komunikat dla ludnosci tubylczej.

From: "Chiron" <c...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Komunikat dla ludnosci tubylczej.
Date: Fri, 14 May 2010 18:14:59 +0200
<hs8fa6$ebk$1@news.dialog.net.pl> <hsb7cc$btt$2@inews.gazeta.pl>
<hsb85m$8ir$1@news.onet.pl> <hsb91i$vf0$1@news.dialog.net.pl>
<hsdiv7$jid$1@inews.gazeta.pl> <hsgir4$rrt$1@news.dialog.net.pl>
<hsgml7$nbn$1@news.task.gda.pl> <hsgomm$v9v$1@news.dialog.net.pl>
<hsgp38$tni$1@news.task.gda.pl> <hsgpqp$13g$1@news.task.gda.pl>
<hsgsbj$7fm$1@news.task.gda.pl> <hsispl$s60$1@news.task.gda.pl>
<hsj0qs$86t$1@news.task.gda.pl> <hsj1rt$ae0$1@news.task.gda.pl>
<hsj27j$b9l$1@news.task.gda.pl> <hsj63j$khn$1@news.task.gda.pl>
<hsj77n$nir$1@news.task.gda.pl> <hsj8mu$ss9$1@news.task.gda.pl>
<hsj8t4$sr7$1@news.task.gda.pl> <hsj94n$sr7$2@news.task.gda.pl>

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
news:hsj94n$sr7$2@news.task.gda.pl...

> Jeśli ktos nie wie o czym piszemy, to poniżej wywiad z autorem książki:
> http://www.nieznane.pl/zakazana-archeologia,204.html
>
> Stalker, moje ulubione są te metalowe kulki sprzed 2,8 miliarda lat

Niejaki Izaak Newton będąc prezesem Królewskiej Akademii tępił wszystkich
uczonych, którzy mieli inne zdanie niż on. Np uważał, że światło to strumień
korpuskuł- więc potrafił wykluczaćz Akademii ludzi, którzy głosili teorię
falową- a i tak, nawet po wykluczeniu- nie dawałim spokoju. Kradł też prace
innych uczonych, przypisując sobie. Ba! Potrafił to robić ostentacyjnie-
kiedy ktoś pracował bnad czymś, co go interesowało- i nie chciał się
podzielić- rekwirowałmu jego notatki i dawał innym. Słowem- niewarty
wspomnień skurwiel.

Albert Einstein- porzucił żonę, dzieci z pierwszego małżeństwa tak go
nienawidziły (ponoć nie łożył na nie), że oddały jego mózg (po śmierci) do
badań, aby każdy mógł się przekonać, jaki on zwyczajny. Einstein nie
potrafił formalnie udowodnić swojego E=mc2, któe tak naprawdę formalnie
udowodnił inny uczony, później, a wzór oprócz Einsteina używało w tym czasie
kilku fizyków- też nie potrafiąc go udowodnić. Facet miał problemy z
rozwiązaniem zadania z fizyki, które rozwiązywali jego studenci. Jego teoria
względności została tak bardzo okrzyknięta genialną na wyrost, że podczas
zaćmienia słońca przeprowadzono badania z góry dopasowując wyniki do jego
teorii- robiąc mu klakę. Nie posiadano wtedy nawet odpowiednich przyrządów-
więc sfabrykowano wyniki.

Można tak długo o każdym. I jeśli to nawet prawdziwe- to_czy_obiektywne?

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron