Koniec ewolucji.

71. Data: 2013-04-14 15:53:04

Temat: Re: Koniec ewolucji.
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 14 kwietnia 2013 00:41:49 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
>
> poniższy...
>

> -20 = -20
>
> 16 - 36 = 25 - 45 / + 20 1/4
>
> 16 - 36 + 20 1/4 = 25 - 45 + 20 1/4
>
> 16 - 2 * 4 * 9/2 + (9/2)do kwadratu = 25 - 2 * 5 * 9/2 + (9/2)do kwadratu
>

> ze wzoru skroconego mnozenia
>

> (4 - 9/2)do kwadratu = (5 - 9/2)do kwadratu
>
> 4 - 9/2 = 5 - 9/2
>
> 4 = 5
>

> czyli
>

> 2 * 2 = 5
>

> 333333333-]
>
> --
>
> XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau

to tylko dokumentuje ile sie trzeba napracowac zeby zaklamac prawde. ale wszystko
mozna zrobic. czasem odbywalo sie to przy uzyciu ognia i miecza

72. Data: 2013-04-14 15:57:50

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Kwi, 14:42, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
..

> Typowa ofiara propagandy.
> --
> XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

No ale wyć o wizy do usa, czyli w ten zły świat, to pierwsi.

73. Data: 2013-04-14 16:51:26

Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-14 00:29, Ikselka pisze:

> Tak, tylko w USA byle g... może być bogiem, ba, prezydentem! Ameryka to
> taki cudny kuaj. :-|

Nie poniżaj Prezydenta. Poniżasz by zachować swoją dominację nad Mężczyzną.

--
Władek Tarnawski
LeoTar

74. Data: 2013-04-14 17:08:14

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Kwi, 16:51, LeoTar <z...@g...pl> wrote:

> Nie poniżaj Prezydenta. Poniżasz by zachować swoją dominację nad Mężczyzną.
>
> --
> Władek Tarnawski
> LeoTar

Nie, bo to wsiór, który wszystko wokoło nienawidzi.

75. Data: 2013-04-14 17:31:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Apr 2013 06:57:50 -0700 (PDT), outside napisał(a):

t...

> No ale wyć o wizy do usa, czyli w ten zły świat, to pierwsi.

Nigdzie się nie wybieram. Mam w... poważaniu wizy do USA.

76. Data: 2013-04-14 17:38:08

Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-14 17:08, outside pisze:

> Nie, bo to wsiór, który wszystko wokoło nienawidzi.

Nie poniżaj Jej. Atakując broni ona posiadanej przez Kobietę władzy. Boi
się, że gdy jej się pozbędzie to Mężczyzna przejmie władzę. Ona nie ufa
i dlatego atakuje.

--
Władek Tarnawski
LeoTar

77. Data: 2013-04-14 17:50:24

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Kwi, 17:31, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

t...

> Nigdzie się nie wybieram. Mam w... poważaniu wizy do USA.
> --
> XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

No nie dziwne bo wsióra by wszędzie wyśmiali.

78. Data: 2013-04-14 17:52:40

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Kwi, 17:38, LeoTar <z...@g...pl> wrote:

> Nie poniżaj Jej. Atakując broni ona posiadanej przez Kobietę władzy. Boi
> się, że gdy jej się pozbędzie to Mężczyzna przejmie władzę. Ona nie ufa
> [...]

Pojebany jesteś, jedź na wiochę wsióra w żółtych butach, a staniesz
się homkiem żydowskim skoligaconym z komunistycznym jamnikiem Obamy.

79. Data: 2013-04-14 18:19:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Apr 2013 08:50:24 -0700 (PDT), outside napisał(a):

net...

> No nie dziwne bo wsióra by wszędzie wyśmiali.

Była moja Mama tam parę lat i jak wróciła, to powiedziała, ze Amerykę to my
mamy tu w Polsce, a tam to jedno barachło jest i tyle.

80. Data: 2013-04-14 18:34:53

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Kwi, 18:19, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> --
> XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Wiem buraczany smodek swojski zachwyca.

...jak pijane wiewiórki :-D
Szczury juz uciekaja z tonacego okretu
KAŻDEGO Z NAS...
TV Trwam - rocznica katastrofy.
Głupota potrzebna do przetrwania gatunku.