Koniec wódki na antenie TVN ;)

1. Data: 2002-10-18 10:17:20

Temat: Re: Koniec wódki na antenie TVN ;)
Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja widziałam jak polewano fajnie winko.........

1. Data: 2002-10-18 10:53:36

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> schrieb im Newsbeitrag
..

> TVN zakończył przygodę z Bogusławem Linda
>

> Telewizja TVN zrezygnowała z emitowaniu programu "Co Ty wiesz o
> gotowaniu, czyli Linda w kuchni", który do tej pory można było oglšdać
> w niedziele około 17.10. Stacja nie chciała komentować tego faktu.
>

> --
> +Protz+
Skomentuj prosze, bo raz czy dwa to ogladalem i ciekaw jestem dlaczego?

Irek kochany

1. Data: 2002-10-18 11:08:54

Temat: Koniec wódki na antenie TVN ;)
Od: "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

GG: 2186383
One man can truly make a difference.

1. Data: 2002-10-18 11:22:08

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> schrieb im Newsbeitrag
..

> Skoro stacja nie komentuje, to jak ja moge skomentowac?
>
> Slaba ogladalnosc + program o niczym ( na pewno nie o gotowaniu )
> kompromitujacy wizerunek stacji. Chyba o to chodzi.
>
> --
> +Protz+
a ja myslalem, ze Linda sie napil i narozrabial. Ta telewizja powinna co
tydzien inna osobe z pl.rec.kuchnia zapraszac i pozwolic gotowac a przy
okazji pieprzyc, co slina na jezyk przyniesie. Gwarantuje, ze ogladalnosc
bylaby wysoka. Lepsze to niz te blazny od Wielkiego Brata.
Albo niech to Nudny Grzesio poprowadzi zapraszajac zawsze jedna osobe od
nas. Tylko wprzody musi byc Grzesio slawny. Niech da w morde komus z Ligi
patologicznych rodzin albo jakiemus kmiotkowi z samoobrony lub innemu
bolszewikowi. Kare na PCK zaplacimy ze naszych skladek a Grzechu bedzie mial
wlasny program. Ja juz zamyslam z czym wystapic....

Irek kochany

1. Data: 2002-10-18 11:25:49

Od: "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-10-18 12:39:36

Od: dawnakuchnia <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

+Protz+ wrote:

> [...]
> gotowaniu, czyli Linda w kuchni", który do tej pory można było oglšdać
> w niedziele około 17.10. Stacja nie chciała komentować tego faktu.

a swoją drogą o czym właściwie był ten program
czy ktoś doszedł do tego?
bo mnie się nie udało
ewa

Dawna Kuchnia _ /_
http://www.dawnakuchnia.republika.pl ('''')
~~~~

1. Data: 2002-10-18 13:16:31

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a swoją drogą o czym właściwie był ten program
> czy ktoś doszedł do tego?
> bo mnie się nie udało
==============
To byl program o starzejacym sie aktorze, ktory
powoli traci popularnosc, i szuka swojej niszy.

waldek
==============

1. Data: 2002-10-18 13:26:22

Od: "Extra Virgine" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Irek Zablocki <i...@w...de> napisał(a):

> [...]
> bolszewikowi. Kare na PCK zaplacimy ze naszych skladek a Grzechu bedzie mial
> wlasny program. Ja juz zamyslam z czym wystapic....

Hmhmhm...
Raczej się nie da. Pacyfista jestem od urodzenie - flałer pałer i takie tam.
Aczkolwiek jest kilka cymbałów - wśród nich polityków najwięcej, którym by
się mordy przydało tak obić, żeby przez jakiś - albo jeszcze lepiej do końca
życia nie mogli mówić.

pozdr,
nudny grzesio
ps. polityka to teraz już nawet nie w krysztale pomyje... niestety

1. Data: 2002-10-18 14:10:48

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Extra Virgine" <e...@N...gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> Aczkolwiek jest kilka cymbałów - wśród nich polityków najwięcej, którym by
> się mordy przydało tak obić, żeby przez jakiś - albo jeszcze lepiej do

A to przepraszam. Widze, ze Wasc do Braci polskich sie zaliczasz i wolisz
chochelka wymachiwac, nizli pospolstwo i chamstwo po pyskach prac. Zrobmy
inaczej: mam ja kuzynow, tez Ostrowskich, zabijakow jakich malo. Oni to
zrobia maly zajazd, poturbuja jakiegos kpa a Ty im kolacje postawisz. Alibi
miec bedziesz i nic Ci nie zrobia a rozglos bedzie, ze Ostrowski pro publico
bono w pysk obskuranta jakiegos strzelil.
> pozdr,
> nudny grzesio
> ps. polityka to teraz już nawet nie w krysztale pomyje... niestety

Ja boje sie do Warszawy jechac, zeby mnie Joanny D. kolega monarchista nie
zrobil. A takim zawolanym i zaprzysieglym demokrata bylem. Byle co dziady
kalwaryjskie jedza, to i byle jak sie zachowuja. Nic tylko zamach stanu
zrobic. Czesc do Korei Polnocnej ew. na Kube wyslac, innych zagnac do obory
a reszte do klasztoru zamknac.

Irek kochany

1. Data: 2002-10-18 16:10:47

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To byl program o starzejacym sie aktorze, ktory
> powoli traci popularnosc, i szuka swojej niszy.

a ja mysle, ze o bogatym (na warunki polskie) aktorze w sile wieku, ktory
szuka nowych wrazen. w wielu wywiadach z nim czytalam, ze uwielbia gotowac,
eksperymentowac w kuchni, biesiadowac z przyjaciolmi. tvn musialo to tez
czytac. a ze nie wypalilo - szkoda.

ziemniaki
strona o szpinaku......rany jak dla mnie to juz przesada :)
jak zwykle
Piersi z indyka inaczej...?
salatka zimowa do sloikow[P]