Re: Koniec z zażywaniem lekarstw.

Data: 2019-02-21 21:24:21
Temat: Re: Koniec z zażywaniem lekarstw.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com>

Ilona pisze:
> [...]

youtu.be&fbclid=IwAR03jzM1MZ-vPFUkcY1Eg11fZIM3YxZdaF
FqkUnVCmu36j1JeikIGl6le94

> Na pytania o stan swojego zdrowia, odpowiadaj, że nie jesteś lekarzem :)
> //chyba, że jesteś.

Nie, nie jestem lekarzem, ale miałem i mam z medycyną akademicką wiele
wspólnego. Kiedyś, w zamierzchłych już czasach studiowałem anatomię i
fizjologię w ramach Indywidualnego Programu Studiów na Elektronice.
Jestem inżynierem elektronikiem dość wszechstronnie wykształconym, nomen
omen, we Wrocławiu. Znam się na elektronice, informatyce (nie mylić z
kodowaniem) i komputerach, mechanice, hydraulice, pomiarach, wpływie
szumów na stabilność systemów. Studiowałem tez fizykę a także neurologię
i pedagogikę na potrzeby rehabilitacji syna. Traktuję każdy żywy
organizm jak jeden wielki system sterowania, którym zarządza Umysł
podtrzymywany - niczym software w komputerze - przez materialny mózg.
Umysł i mózg to rozległy system sterowania niczym Internet a pobiera
informacje z doświadczenia fizycznego za pomocą sensorów oraz koryguje
swój stan wewnętrzny i zewnętrzny za pomocą motorów różnej maści. W
każdym systemie sterowania najgrożniejszym czynnikiem wpływającym na
stabilność systemu są zakłócenia, lub ogólniej szum, który uniemożliwia
stabilne działanie systemu (automatu) w zakresie takich wartości
sygnałów z sensorów, które uniemożliwiają wydobycie informacji użytkowej
z szumiącego tła. Jestem więc w pewnym sensie lekarzem, który poszukuje
przyczyn/y powstawania szumu w organizmach; zjawisko to dotyczy nie
tylko ludzi ale my jesteśmy gotowi aby je wyjaśnić dzięki zdolności do
porozumiewania się.

LeoTar Gnostyk