Re: Koniec z zażywaniem lekarstw.

Data: 2019-02-23 22:03:00
Temat: Re: Koniec z zażywaniem lekarstw.
Od: Ilona <i...@u...net>

On 2019-02-23 08:52, LeoTar Gnostyk wrote:
> [...]
youtu.be&fbclid=IwAR03jzM1MZ-vPFUkcY1Eg11fZIM3YxZdaF
FqkUnVCmu36j1JeikIGl6le94

> [...]
> będę musiał poczytać chociaż bardzo mi brakuje czasu na lekturę dodatkową.

> Ja nazywam to Świadomością zbiorową, chyba tak samo jak Jung. A systemy
> techniczne to tylko niedoskonały obraz organizmu Człowieka-Kosmosu,
> które zostały przez nas zbudowane na wzór i podobieństwo nasze. Ludzie
> dochodzili do tych rozwiązań stopniowo obserwując i analizując samych
> siebie w nadziei, że maszyna nas kiedyś zastąpi i uwolni nas od upływu
> czasu pozwalając na działalność stricte umysłową. Byśmy mogli
> wykorzystać w pełni potęgę i możliwości Umysłu zbiorowego (Świadomości

youtu.be&t=10

> [...]
> organizacji, każdy na miarę swoich możliwości, tworzą samorządną i
> najlepiej uporządkowaną strukturę.
>
> Tak samo jest w rodzinie, podstawowej komórce społeczeństwa. Jeżeli
> każdy dokłada odpowiedzialnie to co ma najlepszego, bez tworzenia
> tajemnic i bez manipulacji, to rodzina przestaje być zaczątkiem
> dysfunkcji a staje się partnerem dla innych rodzin. Nie ma mowy o
> partnerstwie w społeczeństwie jeżeli nie ma partnerstwa w rodzinie. A
> nie ma partnerstwa w rodzinie bez równości płci. I każdy ma robić to co
> potrafi najlepiej - jednym słowem kooperatywa, włączając w to dzieci.

Niezmiennie polecam Siergieja Niołajewicza :)
https://docer.pl/doc/xx111
https://docer.pl/doc/xn8c155

Niejednokrotnie po lekturze, choćby pierwszej części, pojawia się u
wielu czytelników zupełnie nowe postrzeganie rzeczywistości, prawie, jak
po grzybkach.
Jestem przekonany, że tezy, które przedstawiłeś powyżej, zobaczysz w
jeszcze innej, perspektywie. Może, nawet uznasz, że istnieją one już od
zawsze, choć w nieco innej, niejawnej formie?