Koreczki

1. Data: 2001-10-10 11:45:41

Temat: Koreczki
Od: "Anna Sikora" <f...@p...WYCIEP-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi Drodzy!
Moze macie jakies pomysly na
najprostsze,niewyszukane i
szybkie w przygotowaniu
koreczki?
Licze na Was.
Pozdrawiam
Ania S.

1. Data: 2001-10-10 12:45:57

Temat: Re: Koreczki
Od: "Beata" <b...@h...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

najpier kawalek papryki, pol oliwki lub/i kawalek pieczarki konserwowej,
kawaleczek korniszonka, kosteczka szyneczki albo innej wedlinki, na koncu
kosteczka zoltego sera (wtedy inne skladniki nie zjezdzaja z wykalaczki:-))

kiedys robilam jeszcze ze sledzikiem. tez dobre:-)

..i oczywiscie co tylko przyjdzie Ci do glowy:-))

pozdrawiam
Beata:-)

1. Data: 2001-10-10 13:17:48

Temat: Odp: Koreczki
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <b...@h...torun.pl> napisał w wiadomości

> [...]
wykalaczki:-))

> kiedys robilam jeszcze ze sledzikiem. tez dobre:-)
>
> ..i oczywiscie co tylko przyjdzie Ci do glowy:-))

mozna dorzucic (donabic na patyk) male vcebulki konserwowe
ser zolty mozna kupic "marmurek" -fajny efekt kolorystyczny

pozdrawiam
Mechcia

1. Data: 2001-10-10 13:37:43

Od: "skrzacik" <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MechaGodzilla" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mozna dorzucic (donabic na patyk) male vcebulki konserwowe
> ser zolty mozna kupic "marmurek" -fajny efekt kolorystyczny

kilka lat temu moja kolezanka, wegetarianka, zaprosila mnie na imieniny,
jako zakasake podalal koreczki, wszystkie mialy podstawe z sera zoltego, ale
byly to sery roznych gatunkow. na serach byly rozne warzywka. maciupenkie
konserowe kukurydzki, czosnek, cebulki, papryczki a takze swieze warzywka i
co mnie zaskoczylo owoce. z owocow byly czastki cytryny, ktore polaczone z
serem o slodkawym smaku powalily mnie na kolana z zachwytu, innym przebojem
byly winogrona na serze o dosc ostrym smaku.
wiec jak lubisz eksperymentowac to sproboj pozestawiac owoce i warzywa z
serami a otrzymasz niesamowicie smaczne i oryginalne koreczki, a na dokladke
szybko sie je robi!
powodzenia

skrzacik

1. Data: 2001-10-11 08:21:47

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Sikora <f...@p...WYCIEP-TO.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9q1cde$e8a$...@n...polbox.pl...
> Moi Drodzy!
> Moze macie jakies pomysly na
> najprostsze,niewyszukane i
> szybkie w przygotowaniu
> koreczki?
> Licze na Was.
> Pozdrawiam
> Ania S.

ja lubię różniste, np. takie:
pumpernikiel posmarować masełkiem, położyc na to plaster sera żółtego,
jakiegoś ostrego albo natana, pokroić toto w kosteczkę, nałożyć na siebie ze
2-3 warstwy, a na górę oliwka albo cebulka albo grzybek marynowany albo
papryka, ale najlepsza oliwka.

I jeszcze z fetą w kosteczkę i oliwką

Wkn

1. Data: 2001-10-11 08:26:17

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
: I jeszcze z fetą w kosteczkę i oliwką
:
: Wkn
:
A ja sie spytam grubiansko: Co Wy widzicie w tej "Fecie"? Toz to kwasne
niemozebnie, slone .... nie smakuje mi.
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-10-11 08:43:19

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Anna Sikora <f...@p...wyciep-to.pl> wrote:
> Moze macie jakies pomysly na najprostsze,niewyszukane i szybkie w
> przygotowaniu koreczki?
Koreczki można robić praktycznie ze wszystkiego. Najszybsze to chyba
takie typu kawałek kabanosa + oliwka, kostka szynki + kawałek ananasa,
mały pomidorek + kostka fety, winogrono + ostry żółty ser, oliwka nadziana
kawałkiem ostrej papryki + kostka sera, itd. Można też robić koreczki na
kawałkach chleba -- np. posmarowaną dość grubą warstwą pasztetu czy pasty
kanapkowej, i czymś udekorowane, korniszonkiem, oliwką, kaparem, kawałkiem
papryki, połówką miniaturowego pomidorka, itd.

Anetek
.' .. `. Aneta Baran *---* Work: ++41 22 76 76478 A...@c...ch
:`.__.': http://chall.ifj.edu.pl/~aneta *---* Home: a...@a...net
`....' * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *

1. Data: 2001-10-11 08:45:46

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

{Wilma} <w...@s...pl> wrote:
> A ja sie spytam grubiansko: Co Wy widzicie w tej "Fecie"? Toz to kwasne
> niemozebnie, slone .... nie smakuje mi.
Mnie smakuje, lubię sery o zdecydowanym smaku. Kwaśne? Może źle trafiłaś?
Gdy będziesz miała okazję, to skosztuj fety sprzedawanej w postaci kostek
zanurzonych w oliwie z ziołami, moim zdaniem pyszniaste! Użyłam niedawno
takiej właśnie do koreczków, z miniaturowymi pomidorkami. Mniam. :-)

1. Data: 2001-10-11 08:53:54

Od: oshin <b...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

"{Wilma}" <w...@s...pl> napisal(a) nam tak:
>A ja sie spytam grubiansko: Co Wy widzicie w tej "Fecie"?

morze przed oczami
a niebo w gebie
jesli chodzi o mnie ...

oshin
http://szanty.art.pl/~bydnorz
kliknij i nakarm glodne dzieci! http://www.pajacyk.pl
--
Miguel de Cervantes Saavedra
Miedzy kobiecym "TAK" i "NIE" zaledwie koniec igly zmiescic sie moze.

1. Data: 2001-10-11 09:55:09

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wkn" <w...@w...pl> wrote:

> [...]
>2-3 warstwy, a na górę oliwka albo cebulka albo grzybek marynowany albo

..i jeszcze na małej kromeczce ciemnego chleba kawałeczek
śledzika z plasterkiem cieniutkim jabłka
..i jeszcze na małej kromeczce ciemnego chleba kawałek
śledzika z połowką śliwki w occie...

AgataW.

tarta
Cafe za Slupem - ryz z sosem....